שליח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח
ניסית את המייקאפ והגוון לא התאים? החלפת גוון ללא עלות!

קטגוריה

תאריך

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

צללית דחוסה

99.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קרם לחות

237.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

מייקאפ מינרלי

174.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

צללית אפויה

112.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B5 מברשת סומק

169.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B12 מברשת שפתיים

99.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע

ברונזר מט מינרלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

צללית מינרלית

88.00

Sale 30%

תווית מבצע

קרם אנטי אייג'ינג

250.00

Sale 30%

תווית מבצע

פריימר

237.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

ברונזר מינרלי

124.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קרם לילה

237.00

הרשמה ניוזלטר

הצטרפי עכשיו וקבלי 10% הנחה ברכישה הראשונה

הוצאת שחורים המדריך המלא

שחורים- תופעה מעצבנת שלכולנו יש. בעיה מציקה שיכולה לגרום לנו לבלות שעות מול המראה כדי להיפטר מכולם. אבל איך עושים את זה נכון? מה היא הדרך הכי טובה להוציא אותם מבלי לפגוע בעור שלנו?

אל דאגה! אני, בעצמי, מאפרת מקצועית ונעזרתי בקוסמטיקאית שלי במיוחד בשביל שנבנה לך את המדריך הטוב ביותר.

אז בואי נתחיל-   

מה הם 'שחורים'? ממה הם נוצרים?

על העור שלנו יש מאות אלפי זקיקי שיער – אשר דרכם הגוף מפריש מה שנקרא "חלב" וכן זיעה דרך בלוטות מיוחדות. בלוטות החלב מייצרות חלב "סבום" – שנועד לשמור על העור שלנו בריא ולח ולהגן עליו. אבל מה קורה כשהבלוטות נסתמות? או נמצאות בחוסר איזון? כל החלב, או במילים אחרות השומן לא יכול לצאת החוצה, ואז הנקבוביות נסתמות – ובשילוב עם תאי מתים נוצר סוג של פקק. באופן טבעי במגע עם האוויר, זה מחמצן ואז החלב – הופך להיות בצבע שחור ומכאן שמו, "שחורים". כשאין יציאה ומגע עם האוויר, אז הפצעון יישאר בצבע לבן. אז שורה תחתונה: שחורים זה חלב שסותם את נקבוביות בשילוב עם תאי עור מתים. 

אם את כבר כאן יש מצב שיעניין אותך גם לקרוא איך להעלים חצ'קון סורר

תמונה של אף לפני הוצאת שחורים

מה הגורמים לשחורים?

גנטיקה – יש כאלה "שבורכו" עם בלוטות חלב גדולות יותר שמייצרות יותר חלב, במילים אחרות בעלות עור שמן. 

חוסר איזון הורמונאלי –חוסר איזון הורמנלי בהחלט יכול להיות גורם לשחורים כי זה כול לגרום לבלוטות החלב לייצר יותר מדי חלב. זה יכול להיות בעיקר לפני מחזור או בהיריון. סטרטס גם יכול להשפיע על זה. 

תזונה – יש גם מאכלים שיכולים לגרום לבלוטות החלב לצאת מאיזון כמו אוכל מעובד, סוכרים, מוצרי חלב, מאכלים מטוגנים ועוד. 

חוסר היגיינה – אחת הסיבות הנפוצות לשחורים. כשאת לא שוטפת פנים בסוף כל יום עלולים להיווצר שחורים. מומלץ לנקות את העור פעמיים ביום ולשמור על שגרת טיפוח בריאה בהתאם לסוג העור שלך. 

מוצרים לא מתאימים– אם את משתמשת במוצרים שאינם מתאימים לסוג העור שלך – את עלולה לפגוע בו וכתוצאה מכך יווצרו שחורים ופצעונים. טעות נפוצה זה לשטוף יותר מדי את הפנים או להשתמש במוצרים חזקים כמו מי פנים שמכילים המון אלכוהול. זה עלול לייבש את העור שלך ולעשות את האפקט ההפך – בלוטות החלב ייצרו יותר חלב כדי להכניס לחות לעור שלך מה שעלול להחמיר את מצב הפצעונים. 

 

 

איך להוציא שחורים בדרך הבטוחה?

שימוש עם מסכות לפנים מבוססות חימר

מסכות חימר טבעיות יכולות לעזור לנטרל ולשאוב רעלים ותאי עור מתים מהעור. זה מעולה לעור שמן וזה מכיל חומר מיוחד בשם גופרית שמסייע לרק תאי עור מתים ולהסיר את הראשים השחורים. יש להשתמש במסכה זו עד פעם בשבוע. 

שימוש עם מסכות פנים פחם

בשנים האחרונות מסכות פחם הפכו להיות פופלריות למדי ויש לכך סיבה טובה. פעם הוא מנקה רעלים מצוין והוא יכול עלבוד עמוק בתוך הנקבוביות כדי להוציא לכלכוך ותאי עור מתים. יש מגוון רחב של מסכות פחם שתוכלו למצוא בחנויות טיפוח. אפשר גם לקנות אבקת פחם פעיל ולהכין מסכה בבית עם דבש, מסכת חימר, מים ושמן עץ התה. 

אישה עם חצ'קון לפני שמעלימה אותו מהר

טיפול טבעי ומהיר בשחורים

פילינג ביתי עדין 

סוכר חום, דבש ומיץ לימון מרכיבים את תערובת הפילינג הזו שתוכלי להשתמש בה על שחורים בסנטר ובאף. אני ממליצה לערבב יחד כף אחת של סוכר חום, שתי כפות לימון וכף אחת של דבש גולמי. מרחי על הפנים בתנועות סיבוביות, עסי פנימה במשך חמש דקות לפני שתשטפ אותו ומרחי קרם לחות. הנה עוד כמה מסכות פנים טבעיות נוספות שיכולות לעזור בבעיות עור שונות.

טיפ: לימון לא מתאים לבעלות עור רגיש ומומלץ לעשות זאת בשעות שאת לא תחפשי לשמש. יש למרוח לאחר מכן קרם הגנה. 

שמן עץ התה
שמן עץ התה ישירות על האזורים הפגועים יכול לעזור להתמודד עם שחורים.  זה יוכל לעזור להשמיד חיידקים. שמן עץ התה זמין במספר מוצרים, כמו סבונים וקרמים, או שהוא זמין כשמן אתרי אבל יש לדלל אותו עם שמן נשא. 

כורכום 

ניתן להשתמש בכורכום כדי לסייע בהסרת שחורים וזאת הודות לתכונות האנטי-בקטריאליות, האנטי-פטרייתיות והאנטי-דלקתיות שלו. חשוב לציין שכורכום רגיל יכול להכתים את העור אבל כורכום טבעי יוכל לעזור לך למנוע את זה. לשימוש, קחי כף אחת של כורכום וערבבי עם כף אחת של מים או שמן קוקוס ליצירת משחה, מרחו את המשחה על הפנים שלכם והניחע לה 10 עד 15 דקות לפני שתשטפי אותה. 

 שמן קוקוס סוכר
בעוד ששחורים בפנים יכולים גם להופיע בגופך. פילינג יוכל לעזור לך להיפטר מתאי עור מתים וכתוצאה מכך גם משחורים. ממליצה לערבב שמן קוקוס וסוכר להכנת תערובת פיךינג לגוף.

 תה ירוק

לא, את לא הולכת לשתות את התה הירוק הזה – אלא את שמה אותו על הפנים שלך! תה ירוק יכול לעזור להפחית את ייצור החלב של העור שלך ועובד כנוגד חמצון נהדר. ערבבי כפית אחת של עלי תה ירוק יבשים עם מים חמים, המתיני שיתקרר. קחי צמר גפן השתמשי בתה כטונר בשגרת הטיפוח שלך. 

תמונה של אישה עם מסכה שמורכבת מפירות

אולי יעניין אותך גם איך לעשות פילינג טבעי בבית

השתמשי במוצרים שאינם קומדוגניים
למי שלא מכירה, "לא קומדוגני" אומר שמוצר לא יסתום את הנקבוביות. אם יש לך עור שמנוני או בעל נטייה לפצעונים, מומלץ להימנע ממוצרי טיפוח כבדים או משמנים מקומיים שאינם מסומנים במפורש לא-קומדוגניים כדי למנוע סתימת נקבוביות והחמרת פצעונים. 

אני ממליצה להשתמש בקרם לחות של גאיה קוסמטיקס. קרם זה מכיל תערובת של מרכיבים יעילים שאינם קומדוגניים. הנוסחה מעניקה לחות עמוקה לעור, הוא קליל ונספג מהר. 

מה לא לעשות?

 

אני ממליצה להילחם בדחף לפוצץ פצעונים. אם את תפוצצי את השחורים, את יכולה לגרום לזקיק להיקרע וכתוצאה מכך להיווצרות של נגע דלקתי, או ציסטה. במילים אחרות, כך את יכולה בטעות להחמיר את מצב השחורים והפצעונים שלך. 

מאמרים נוספים

Untitled design - 2024-03-06T153729.903

איך לטפל באדמומיות בפנים?

First Contentful Paint (9)

שחורים באף – איך להוציא אותם ביעילות?

First Contentful Paint (3)

פצעים בפנים -מה הגורמים ואיך להתמודד?

עגלת קניות