שליח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח
ניסית את המייקאפ והגוון לא התאים? החלפת גוון ללא עלות!
אישה עושה יוגה לפנים על רקע כתום

קטגוריה

תאריך

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B9 מברשת אייליינר

119.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

B7 מברשת קבוקי

229.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

ברונזר מינרלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

מייקאפ מינרלי

174.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

צללית מינרלית

88.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

מסקרה טבעונית

112.00

Sale 30%

תווית מבצע

פריימר

237.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B11 מברשת צלליות

119.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

סומק מינרלי

124.00

Sale 30%

תווית מבצע

קרם אנטי אייג'ינג

250.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B5 מברשת סומק

169.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

צללית אפויה

112.00

הרשמה ניוזלטר

הצטרפי עכשיו וקבלי 10% הנחה ברכישה הראשונה

יוגה לפנים – הדרך הטבעית להעלים קמטים!

אז האם ידעת שיש דבר כזה לחטב ולהצעיר את עור הפנים שלך בלי זריקות? אז, כן. לגמרי יש, ויש לזה שם: יוגה לפנים. כששמעתי על זה לראשונה, הייתי סקפטית. בתור מאפרת מקצועית תמיד בנות היו מגיעות אלי עם כל מיני גימיקים ו"שיטות" לגרום לעור שלהן להיראות יותר זוהר. אבל ברוב המקרים זה באמת שטויות, עד שלקוחה שהגיעה אלינו לגאיה קוסמטיקס, חשפה בפני את הסוד לעור פנים מתוח, צעיר וזוהר.

אמרתי, מה יש להפסיד, אני אנסה! והיא אתגרה אותי לנסות לעשות כמה תרגילים פשוטים שלא לוקחים יותר מ10 דקות מול המראה, למשך תקופה של חודשיים. זו התחייבות, אבל עמדתי בזה – ועכשיו אני כאן כדי לספר לכן הכל. אבל אם באת לכאן כדי לדעת אם זה עובד או לא – אז התשובה היא: לגמרי, עובד. כדי לגלות מה זה, מה היתרונות ואיך עושים את זה, המשיכי לקרוא את המדריך הזה שהכנתי בשבילך ועבור כל מי שרוצה להכניס הרגל מרגיע ובריא  לעור הפנים שלה.

אז מה זה בדיוק יוגה פנים?

כששמעתי לראשונה את המונח "יוגה לפנים", לא ידעתי מה לדמיין. יצא לי לעשות כמה שיעורי יוגה אונליין, ואפילו פעם אחת יוגה קבוצתית, אז ניסיתי לחשוב איך מותחים ומרפים בכלל את שרירי הפנים?

אז במילים פשוטות, יוגה לפנים – זו סדרה של תרגילים בהם מבודדים את שרירי הפנים בכוונה. לכולנו יש אינספור שרירים בפנים, רובם מאוד קטנים ואנחנו לא מודעות אליהם. בואי ניקח לדוגמא      את אזור העיניים. יש יותר מ-10 שרירים סביב העיניים שלנו! ואנחנו בכל יום מפעילים אותם באמצעות פעולות שונות.

אז המטרה ביוגה לפנים היא בעצם להזיז את השרירים הללו יותר. נכון, את מזיזה בכל יום את השרירים השונים שם (כשאת מחייכת, מדברת וכו'), אבל בתרגול היוגה, את למעשה מבודדת כל אחד. את מתמקדת כל פעם בקבוצת שרירים ספציפיים , מחזקת אותם וכתוצאה מכך, משפרת את מראה העור. אני כבר אחרי כמה שבועות הבחנתי בכך שהפנים שלי היו נראות יותר "אסופות", קו הלסת שלי היה נראה בולט יותר והעור עצמו היה נראה טוב יותר.

אישה עם יוגה לפנים

מה הם היתרונות של יוגה לפנים?

בתור מאפרת מקצועית, יצא לי לחקור לא מעט את תחום הטיפוח ואני מקדישה המון זמן לבחור מוצרים ובאופן כללי – שגרת טיפוח כמה שיותר מדויקת לעור שלי. אם פעם הייתי משתמשת במוצרי טיפוח רגילות, היום אני הבנתי שהעור שלי צריך תשומת לב רבה יותר, ומרכיבים טבעיים כמה שניתן, וזו הסיבה שאני משתמשת באיפור מינרלי ולא תעשייתי (לדוגמא), וגם בטיפוח שאני יודעת שנעשה בדרכים אתיות.

בכל מקרה, זה לא מספיק להשתמש במוצרי טיפוח ואיפור איכותיים. במהלך השנים, הבנתי שלאורח החיים שלי ולכל מיני פעולות קטנות יש השפעה על העור שלי, וזה האוכל שאני אוכלת, סוג המים שאני שותה ועכשיו? היוגה שאני עושה בכל בוקר 😊

אז בחודשיים האלה שעשיתי את אתגר יוגת הפנים – ראיתי את ההשפעות הברורות: הידוק העור ושמירה על לחות. יש לזה הסבר: היוגה מגבירה את זרימת הדם – וזרימת הדם מעודדת ייצור קולגן (שידוע כזה ששומר על מראה עור מוצק ומתוח), כך למעשה: תרגול קבוע של יוגה יכול לעזור לך למנוע הופעת קמטים.

אולי עולה לך השאלה –  "רגע, אם אני מזיזה כל הזמן את השרירים בפנים, יש מצב שזה מה שיגרום לקמטים האלה?"

אז קודם כל, בגדול את צודקת. תנועה חוזרת ונשנית באותו אזור יכולה לגרום להופעת קמטים עדינים (לדוגמה, קמטי חיוך). אבל על ידי חיטוב מכוון של שרירי הפנים האלה, את תוכלי לעודד זרימת דם בעור ולמעשה ממש להדק את האזור. במילים פשוטות יותר, את לא גורמת לקמטים לא רצויים להופיע כי את שולטת בתנועה שלהם.

 

יותר מכך – התרגול יכול לעזור לך להיות מודעת לתנועות המודעות והלא מודעות, כמו נגיד: הרמת גבה, או הזעפת הפנים. אני מאמינה ש20% מהיתרונות זה מהתרגול עצמו, אבל 80% מהתוצאות נובעות מהעובדה שאנחנו מתחילות לשים לב להבעות הפנים לאורך כל היום.

 

בואי לקרוא את המדריך שלנו על איך לשמור על מראה עור צעיר

 

אישה עושה יוגה לפנים על רקע ורוד

איך לעשות יוגה פנים? מדריך עם כמה תרגילים

לפני שנצלול לתרגילים, הנה כמה דברים שאת צריכה לדעת:

  1. באופן אידיאלי, מומלץ לתרגל יוגה לפנים פעמיים ביום. פעם אחת בבוקר – כדי לעורר את שרירים הפנים, ושוב לפני השינה      – כדי לשחרר את המתח שצברת במהלך היום. את לא צריכה להשתעבד לזה, מספיק 5 דקות של תרגול.
  2. אם תוהה כמה תנוחות כדאי לעשות בכל תרגול – אז לרוב מומלץ לעשות ארבע עד חמש, ל30 שניות כל אחת. זה לגמרי יעשה את העבודה. כל מה שאת צריכה לעשות זה חימום מהיר ואז להתמקד בשרירים ספציפיים.
  3. תהיי סבלנית – זה קשה לפעמים להתמיד. וזה קשה גם לבודד שרירים מסוימים בפנים, במיוחד כאלה עדינים וקטנים. לכן, בהתחלה מומלץ להתחיל מחיטוב שרירים גדולים (כמו אזור הצוואר והמצח) ואחר כך לעבור למקומות העדינים כמו העיניים.

5 תרגילים למתחילות

אפשר להשתמש בתרגול הזה גם בשעות  הבוקר וגם בשעות הערב, בכל מקרה זה מתאים למתחילות. נתחיל עם השרירים הגדולים יותר ואז נצלול לאזורים העדינים יותר כמו העיניים והפה.

טיפ: במהלך כל תרגיל, הקפידי לשמור על יציבה ישרה, השאירי את החזה פתוח ושימי לב שאת ממשיכה לנשום (זה קשה יותר ממה שזה נשמע 😊)

 

#1 חימום

זו התנועה הפשוטה ביותר איתה נתחיל. 😊

בשלב הראשון, שחררי את הלסת כאילו את מפהקת. תרגישי את התחושה הזו שאת יוצרת באזור הלחיים.

מבלי להזיז את המצח – הזיזי את המבט מגובה העיניים, כל הדרך מעבר למצח מבלי להזיז את השרירים.

החזיקי למשך 10 שניות – זכרי לנשום לאורך כל הדרך.

חזרי על תרגיל פעמיים  למשך 30 שניות בסך הכול.

 

#2 בשביל הצוואר

תרגיל זה משחרר את המתח באזור הצוואר. הצוואר והלסת שלך מחוברים על שריר – כך שחזרה על תרגיל זה יכולה גם לעזור להדגיש את קו הלסת שלך (לי זה עבד!).

אז מה עושים?

בשלב הראשון תרפי את הכתפיים, הזיזי את הסנטר לצד אחד, מעט למעלה בזווית של 45 מעלות.

כווצי את השפתיים כאילו את באה לנשק מישהו.

החזיקי כך למשך 10 שניות, זכרי לנשום לאורך כל הדרך,

החליפי צד וחזרי על התרגיל. לחזור על זה התרגיל פעמיים לכל צד, למשך 30 שניות כל צד.

 

#3 תרגיל למצח

התרגיל הזה הוא אחד המרגיעים! הוא מצוין גם אם אתם עושים מדיטציה או יוגה באופן כללי.

הניחי את האצבעות בצורת V כלפי מטה על המצח.

שמרי על הכתפיים של רפויות, והסנטר שלך צריך להיות מעט למעלה. נשמי פנימה והחוצה למשך כ-15 שניות.

העבירי את כפות הידיים לאורך צידי הפנים – ותהני מהתחושה 😊

חזרי על התרגיל הזה פעמיים, למשל 30 שניות בסך הכול.

 

אישה עושה יוגה לפנים

#4 לעפעפיים

הניחי את ידייך על הפנים, את האגודל הימני יש למקם על הלחי הימנית, ואת האצבע המורה שימי על הקצה החיצוני של הגבה, תוך ביצוע אותו תרגיל בצד שמאל. כעת, עצמי את העיניים וממש סחטי את העפעפיים בחוזקה. משכי את האצבעות למטה. לאחר מכן, שחררי את המתח באמצעות פתיחת עיניים ומתיחה של אצבעותייך למעלה והצידה.

יש לחזור על התרגיל 3 פעמיים.

 

#5 לשפתיים ולפה      

הניחי את כריות האצבעות על הלחיים, כעת לחצי עליהן קלות. חייכי חיוך רחב והשתמשי באצבעות כדי להחזיק את החיוך במקום, ממש ליצור התנגדות. לחצי בעדינות על הלחיים – זה יצור אפקט חזק יותר. יש להישאר בכל תנוחה למשך 10 שניות ואז לשחרר את המתיחה. חזרי על התרגיל 5 פעמים.

 

כמה מילים אחרונות,

יוגה לפנים ללא ספק שינתה את חיי ואני בטוחה שהיא תעזור גם לכן. מעבר לזה שהעור שלי נראה הרבה יותר זוהר, לח ובריא – אני מרגישה שיש להרגל החדש הזה הרבה השפעות מרגיעות.

בדיוק כמו שאר סוגי היוגה – גם יוגה לפנים מחטבת את השרירים, גורמת לדם שלך לזרום ומאפשרת לך להירגע מעט. יכול להיות שזה ידרוש ממך מעט תרגול עד שתצליחי להבין כל תרגיל, אבל זה בהחלט משתלם. נמסטה!

יש לך עוד שאלות על יוגה לפנים? מוזמנת להשאיר לנו תגובה למטה 😊

מאמרים נוספים

Untitled design - 2024-03-06T153729.903

איך לטפל באדמומיות בפנים?

First Contentful Paint (9)

שחורים באף – איך להוציא אותם ביעילות?

First Contentful Paint (3)

פצעים בפנים -מה הגורמים ואיך להתמודד?

עגלת קניות