שליח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח
ניסית את המייקאפ והגוון לא התאים? החלפת גוון ללא עלות!

קטגוריה

תאריך

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B2 מברשת אלכסונית לתיחום

99.00

Sale 30%

תווית מבצע

פריימר

237.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

צללית מינרלית

88.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קרם לילה

237.00

Sale 30%

תווית מבצע

קרם אנטי אייג'ינג

250.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קונסילר נוזלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע

ברונזר מט מינרלי

124.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B5 מברשת סומק

169.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

B7 מברשת קבוקי

229.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

ברונזר מינרלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

מסקרה טבעונית

112.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B11 מברשת צלליות

119.00

הרשמה ניוזלטר

הצטרפי עכשיו וקבלי 10% הנחה ברכישה הראשונה

שגרת טיפוח לגיל 50

בין אם תמיד היית חובבת טיפוח או מינימליסטית בעניין הזה, ההתקרבות לגיל 50 זה ללא ספק ביג דיל בעיקר לעור הפנים. אחרי הכול, החל מגיל 50 יש שינויים משמעותיים בעור הפנים שלנו, ואני עוד חשבתי בגיל 40 שזה אסון…בכל מקרה, החדשות הרעות הן שאי אפשר להחזיר את הזמן לאחור ולהיראות שוב בת 22, אבל עם שגרת טיפוח נכונה לגיל 50 – את תוכלי ליהנות מעור זוהר ויפה. 

שנות ה-50 שלך יכולות להוות אתגר לעור שלך מכיוון שהוא יבש יותר ונוטה לקמטים, כתמי גיל,  ורפיון. שלא לדבר על השינויים ההורמונליים שגיל המעבר מביא…בכל מקרה, ריכזתי לך כאן כמה טיפים חשובים שיעזרו לך לאמץ שגרת טיפוח מדויקת לגילך. 

השינויים בעור החל מגיל 50

כולנו מרגישות וראות את ההשפעות שיש לזמן על העור שלנו, אין מה לעשות הקמטים מגיעים! זו עובדת חיים.

אבל מדוע נשים מסוימות יכולות להיראות צעירות ממה שהן בפועל, בעוד שאחרות נאבקות בהזדקנות מוקדמת? האם הכל תלוי בגנים טובים?

למרות שלסוגי העור של אמא ואבא שלך עשויה להיות השפעה על האופן שבו העור שלך יזדקן, יש גם גורמי אורח חיים ומוצרי טיפוח שיכולים לעזור או לעכב את תהליך ההזדקנות של העור שלך. הבנה כיצד ומדוע מזדקן העור יכולה לעזור לך להבין איזה סגנון חיים ומוצרים יעבדו (ואיזה לא) בשבילך.

ככל שאנו מתבגרות, העור שלנו מאבד לחות מכיוון שייצור שמן ותחלופת תאי העור מואטים, וסיבי הקולגן והאלסטין הופכים לשבירים ונוטים להישבר. זה משאיר את עור הפנים שלנו נוטה לקמטים שנהיים עמוקים עם השנים.

בסביבות גיל 50 תרגישי גם את ההשפעות של גיל המעבר על העור שלך. הירידה באסטרוגן במהלך גיל המעבר עלולה להשפיע על הפיגמנטציה בעור, להוביל לכתמי גיל ולמלזמה. זה יכול גם להאט את סינתזת הקולגן בגוף, להשפיע על העור, השיער, הציפורניים, העצמות והמפרקים. העור הופך דק, יבש ופגום והעור בצוואר מתחיל להיראות נפול.  

גורמים חיצוניים יכולים גם לתרום להזדקנות העור. אור מהשמש ואפילו מסך המחשב שלך עלול לגרום ללחץ חמצוני ופירוק קולגן. 

מה שאנו מכניסות (והכנסו) לגופנו הולך להופיע גם על העור שלנו בהמשך החיים. אלכוהול, עישון ותזונה לקויה יכולים לגרום ללחץ חמצוני ולהוביל לפיגמנטציה, יובש, קמטים ועוד…

לכן, למרות שאחנו לא יכולותת לעצור את מחוגי השעון, עדיין יש דברים שנמצאים בשליטה שלנו ובהחלט יכולים לשפר את מצב העור שלנו בגיל 50.

אישה בגיל 50 עם שגרת טיפוח לגיל 50

שגרת טיפוח העור הטובה ביותר לגיל 50 ומעלה

ריכזתי לך את הטיפים הבאים לטיפול בעור מגיל 50: 

ניקוי עור יסודי ואל תדלגי על הטונר 

מכיוון שהעור שלך קצת יותר יבש ושביר ממה שהיה בשנות ה-30 שלך, כדאי לחפש תכשיר ניקוי עדין שמעניק לחות שיגן על עורך היבש. הימנעי מתרחיצי קצף והעדיפי בתרחיצים על בסיס ג'ל. 

פילינג כדי לשמור על עור זוהר וצעיר

פילינג עוזר להסיר עור מת שיכול לגרום לעור שלך להיראות אדמדם ועייף וכתוצאה מכך מבוגר יותר. עם זאת, חשוב שתהי עדיה בפעלה הזאת כי פלילינג יתר יכול גם לשרוט את העור שלך.  מספיק לעשות פילינג בין פעם לשלוש פעמים בשבוע.

התמקדי בצרכים של העור שלך 

כשאת מחפשת מוצרים לשגרת טיפוח לגיל 50 – חשוב שתתייחסי לצרכים של העור שלך. הנה כמה מהבעיות הנפוצות ובהמשך המרכיבים לטיפול בהן: 

פצעונים– כן זה מבאס אבל נכון, פצעונים ואקנה זה לא בעיות עור שמופיעות רק בגיל ההתבגרות, דווקא בגלל השינויים ההורמנליים יש סיכוי לסבול מהן גם בגיל 50.

פיגמנטציה – כתמי גיל, כתמי שמש,  מלזמה הורמונלית והיפרפיגמנטציה שכיחים בשנות ה-50  .

לקריאה נוספת על כתמים חומים והיפרפיגמנטציה >

אדמומיות – נשים מעל גיל 50 נוטות לרוזציאה וסוגים אחרים של דלקות, אז אולי כדאי לחפש מוצרים להפחתת אדמומיות בפנים.

בואו נסתכל על 4 המרכיבים הטובים ביותר שיש לשים לב אליהם בשגרת הטיפו שלך מגיל 50 ומעלה.

אישה בת 50 שמה סרום כשגרת טיפוח

1. נוגדי חמצון

הכי מתאים ל: כתמי גיל, פיגמנטציה, הגנה מהשמש

נוגדי חמצון חשובים לשגרת הטיפוח שלך בכל גיל, אבל הם יכולים להועיל במיוחד בשנות ה-50  הודות להשפעות מבהירות העור שלהם.

סרום צמחי עשיר בנוגדי חמצון או ויטמין C יוכל להועיל רבות למראה העור שלך על ידי הפחתת מתח חמצוני בתאי העור. זה, בתורו, יכול לשפר את מראה העור הכללי, להבהיר  כתמים כהים, ואפילו להגן על העור שלך מפני נזקי שמש עתידיים.

לכן נוגדי חמצון מושלמים לשגרת הבוקר שלך, שכן סרום ויטמין C יכול לשמש כשכבת הגנה נוספת כדי להשלים את קרם ההגנה שלך.

2. קולגן פפטידים

הכי מתאים ל: קמטים, עור רפוי

אם עוד לא שמעת על פפטידים קולגן – זה הזמן לפגוש את הבסטי החדש של העור שלך. 

קולגן הוא החלבון שיוצר את מבנה העור שלך, האחראי על הצפיפות, הגמישות והמרקם החלק שלו. ניתן למצוא קולגן בסרומים וטיפולים רבים, שיזין את העור שלך ויוכל להילחם בקמטים. הוא זמין גם בתוספי אבקה, הפועלים מבפנים החוצה.

3. רטינול

טוב  עבור: אקנה, קמטים, עור עייף

רטינול הוא צורה פופולרית של ויטמין A לעור, ואחד המרכיבים החשובים  ביותר בסרומים ובטיפולים נגד קמטים. זה עובד על ידי האצת מחזור התאים, מה שיכול לעזור לטפל באקנה וכתמים, לשחרר נקבוביות חסומות, להגביר את גמישות העור, לשפר את גוון העור ולהפחית קמטים. לא פלא שמדובר במרכיב כל כך פופולרי!

עם זאת, אם את בעלת עור רגיש או יבש – כדאי להיותז הירות כי רטינול עשוי לגרות את עורך ולהוביל לתחושות צריבה. אני ממליצה לבעלות עור רגיש להתחיל עם שימוש של פעם פעמיים בשבוע ולהגדיל בהדרגה. 

4. חומצה היאלורונית

הכי מתאים ל: עור יבש, קמטים, צלוליט

חומצה היאלורונית (HA) היא חומר לחות, מה שאומר שהיא יכולה למשוך ולשמור עד פי 1000 ממשקלה במים. היא נמצאת ונוצרת בגוף באופן טבעי – אבל קצב הייצור שלה פוחת ככל שהשנים עוברות.  תוכלי למצוא אותה  בסרום, קרמים, חומרי מילוי ותוספי מזון.

 

אישה בגיל 50 עם שגרת טיפוח לגיל 50

מה לא לעשות עם טיפוח העור בגיל 50

הגנה מהשמש היא חיונית בכל גיל, והיא הופכת חשובה עוד יותר בשנות ה-50 שלך. דילוג על קרם הגנה יכול להוביל להגברת קמטים וכתמי גיל, ולכן מריחת מקדם הגנה יומי של 30+ חיונית לשמירה על עור בריא. יש להימנע מתכשירי ניקוי קשים מכיוון שהם יכולים להסיר מהעור את השמנים הטבעיים שלו, מה שמוביל ליובש וגירוי. בחירה בחומרי ניקוי עדינים ופילינג כימי היא הבחירה טובה יותר. נשים רבות שוכחות לטפל בצוואר ובמחשוף, אך אזורים אלו חשופים לסימני הזדקנות בדיוק כמו הפנים ודורשים את אותה רמת טיפול. היזהרי עם הצגת יותר מדי מוצרי טיפוח חדשים בבת אחת, שכן זה יכול להציף את העור שלך ולגרום לתגובות שליליות. עדיף להישאר עם המועדפים שלך ולשלב מוצרים חדשים בהדרגה. לבסוף, עישון וצריכת אלכוהול מופרזת מזיקים לא רק לבריאותך הכללית אלא גם לעור שלך. הרגלים אלו יכולים להאיץ את ההזדקנות ולהשפיע לרעה על זוהר העור ועל בריאותו

טיפים נוספים לטיפוח העור בגיל 50

דיברנו הרבה על מוצרי טיפוח ועל שגרת טיפוח לגיל 50 – אבל מה לגבי טיפוח העור מבפנים? אז שאפו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום. תזונה מאוזנת ועשירה בפירות, ירקות, דגנים מלאים ושומנים בריאים כמו אגוזים ואבוקדו תזין את העור שלך מבפנים. ניהול מתח באמצעות טכניקות הרפיה כמו יוגה או מדיטציה להרגעה יכולים גם להשפיע לטובה על העור שלך. מתח כרוני יכול להוביל לבעיות עור, לכן חשוב למצוא דרכים לשמור על רוגע. שינה מספקת חיונית גם לבריאות העור. כווני ל-7-8 שעות שינה בכל לילה כדי להבטיח תחלופה ותיקון מיטביים של תאי העור – אני יודעת שזה קשה לשמור על שינה רציפה, אבל העור שלנו צריך את שינת היופי הזו לבסוף, שקלי להתייעץ עם הרופא שלך על תוספי מזון כמו חומצות שומן אומגה 3 או פפטידים קולגן, שעשויים לספק יתרונות נוספים לעור שלך.

האם אפשר להיות עם עור צעיר ומתוח גם בגיל הזה ללא הזרקות?

כדי לענות על השאלה הזו, צריך להבין את תהליך ההזדקנות לעומק

את צריכה להבין, שהשגת עור "צעיר" מושלם בגיל 50 אינה אפשרית מכיוון שהזדקנות היא תהליך ביולוגי מורכב. להלן פירוט של השינויים העיקריים:

קולגן ואלסטין: חלבונים אלה מספקים מבנה וגמישות לעור שלך, אך הייצור פוחת עם הגיל, מה שמוביל לקמטים ולצניחה.

תחלופת תאים: חידוש תאי העור מאט, וכתוצאה מכך קהות, מרקם לא אחיד והיפרפיגמנטציה.

איבוד שומן: רפידות השומן לפנים פוחתות, תורמות לחלולות מתחת לעיניים וסביב הלחיים.

נזקי השמש: קרניים אולטרה סגולות מפרקות קולגן ואלסטין, וגורמות לקמטים, כתמים כהים וגוון עור לא אחיד.

 

אז נכון, את לא יכולה לגמרי להפוך את התהליך הזה, ומצד שני – את לגמרי יכולה לשפר את מצב העור והנראות שלו באמצעות אימוץ סגנון חיים בריא יותר וכל הטיפים שסיפקנו במדריך הזה. בכל מקרה, חשוב לי גם לומר – שהמדיה מראה לנו שלהזדקן זה לא יפה ושצריך להתבייש להסתיר ותמיד להיראות צעירות יותר. ומצד שני, בתרבויות עתיקות כיבדנו זיקנה שכן יש לה מקום לניסיון וחוכמה. אז אל תתפתי גם לכל מה שהמדיה מספרת לך על איך את צריכה להיראות. תלמדי גם לאהוב את עצמך עם עור לא מושלם, כי זה חלק מזה 😊

וזכרי:

עקביות היא המפתח: היצמדי לשגרה שלך לקבלת תוצאות מיטביות.

גישה אינדיבידואלית: מה שעובד עבור אדם אחד עשוי לא לעבוד עבור אחר. התייעצי עם רופא עור לייעוץ מותאם אישית.

ציפיות ריאליות: ההבנה  עור בריא וזוהר בגיל 50, לא מעלים את כל סימני ההזדקנות.

מאמרים נוספים

Untitled design - 2024-03-06T153729.903

איך לטפל באדמומיות בפנים?

First Contentful Paint (9)

שחורים באף – איך להוציא אותם ביעילות?

First Contentful Paint (3)

פצעים בפנים -מה הגורמים ואיך להתמודד?

עגלת קניות