שליח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח
ניסית את המייקאפ והגוון לא התאים? החלפת גוון ללא עלות!

קטגוריה

תאריך

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B10 מברשת גבות / ריסים

69.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B2 מברשת אלכסונית לתיחום

99.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קרם לילה

237.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קרם לחות

237.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע

ברונזר מט מינרלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

מייקאפ מינרלי

174.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קונסילר נוזלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

צללית דחוסה – סדרה חדשה

99.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

צללית מינרלית

88.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

צללית דחוסה

99.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B9 מברשת אייליינר

119.00

Sale 30%

תווית מבצע

פריימר

237.00

הרשמה ניוזלטר

הצטרפי עכשיו וקבלי 10% הנחה ברכישה הראשונה

על ויטמין C ועל הדרכים בהם יוכל לעזור לעור שלך

היי בנות! 🌟טוב בואו נדבר על "נס" הטיפוח שקרה לי וזה ויטמין C לעור. לחברה שלי אלכס יש את העור הכי מושלם בעולם, מפה לשם שאלתי אותה איך היא עושה את זה כי אני בת 24 ויש לי כבר כתמי פיגמנטציה ועור לא אחיד (לא סתם הקוסמטיקאית חיה עלי), אז היא אמרה לי שהיא עושה  2 דברים בשגרת הטיפוח שלה: ויטמין C לעור + קרם הגנה מינרלי.

הייתי חייבת לדעת יותר אז יצאתי למחקר שלם על הדבר הזה שנקרא סרום ויטמין C (ויש גם שמן)  למדתי שזה נוגד חמצון עוצמתי שנלחם ברדיקלים חופשיים, מגביר את ייצור הקולגן ומאזן את גוון העור. שלא לדבר על זה, שזה עוזר לטשטש את הכתמים החומים והמציקים האלה ואת נזקי השמש.

למחרת כבר קניתי לעצמי סרום ויטמין C לעור. שילבתי אותו בשגרת הבוקר שלי והאמת? שהתמכרתי. התוצאות, בנות, היו לא פחות ממדהימות! 🙌 תוך מספר שבועות שמתי לב שהעור שלי נראה יותר אחיד, והכתמים הכהים מצלקות האקנה שלי ממש נראים טוב יותר. אז במדריך הזה אני הולכת לדבר על כל מה שאת צריכה לדעת על ויטמין C לעור ולמה את חייבת להתחיל להשתמש בזה, קדימה! 

מה זה ויטמין C לעור הפנים?

אני בטוחה שיצא לך לשמוע המלצות כבר על כל מיני מוצרים שכוללים ויטמין C  כמו סרום ויטמין סי ויש לכך סיבות רבות. ראשית, ויטמין C נחשב לאחד הויטמינים החשובים והטובים ביותר בשוק לתמיכה בהזדקנות – והמפתח לשמירה על עור פנים חלק, אחד וזוהר.

למרות שאת כנראה מקבלת ויטמין C בתזונה שלך, אין שום דרך להבטיח שהוא עובר ישירות לעור שלך. שימוש בסרום ומוצרים מקומיים אחרים זו הדרך המהירה ביותר לקצור את היתרונות הללו. 

תפוזים עם תמצית ויטמין סי

הנה כל הסיבות להתחיל לשלב מוצרי טיפוח שמכילים ויטמין C לעור

זה בטוח עבור רוב סוגי העור

לוויטמין C יש פרופיל בטיחות מצוין. רוב האנשים יכולים להשתמש בויטמין C לפרק זמן ממושך מבלי לחוות תגובות שליליות כלשהן. ויטמין C בטוח לשימוש עם חומרים פעילים אחרים לטיפול בעור, כולל חומצות אלפא הידרוקסיות, רטינולים ו-SPF.

 

זה מספק לחות לעור

על פי סקירת מחקר משנת 2017, רוב העור והאיברים הבריאים מכילים ריכוזים גבוהים של ויטמין C, מה שמצביע על כך שוויטמין C מצטבר בגוף ממחזור הדם.

 

מחברי סקירה ציינו כי ויטמין C אקטואלי חודר לעור בצורה הטובה ביותר בצורה של חומצה אסקורבית.

 

מגנזיום אסקורביל פוספט, נגזרת נוספת של ויטמין C המשמשת לטיפול בעור, הוכחה כבעלת אפקט לחות על העור, על פי סקירה משנת 2022. זה מקטין את איבוד המים הטרנספידרמיס (TEWL), ומאפשר לעור שלך לשמור על לחות טוב יותר.

 

על פי מחקר מהימן משנת 2019, סרום נוגד זיהום, נוגד חמצון המכיל תמצית Deschampsia antarctica, חומצה פרולית וויטמין C הפחית את TEWL ב-19 אחוז, ושיפר את תפקוד מחסום העור.

 

זה יכול להבהיר את העור

ויטמין C יכול לעזור לטשטש פיגמנטציה (עוד על כך בהמשך!) ולהחליק את פני העור בצוה משמעותית. זה נותן לעור מראה זוהר צעיר. אחד המחקרים שיצא לי לקרוא מדבר על כך ששימוש בוויטמין C הוכח כמקשה על ייצור המלנין. המלנין הוא הפיגמנט האחראי על צבע העור. על ידי עיכוב ייצור המלנין, ויטמין C יכול לעזור לטשטש כתמים כהים והיפרפיגמנטציה. זה עשוי גם לעזור להבהיר את מראה העור שלך.

 

 

אישה מחזיקה בתפוז ליד העור כהמחשה לטימין C לעור הפנים

הפחתת אדמומיות

ויטמין C הוכח גם כגורם אנטי דלקתי באמצעות יכולת נוגדת החמצון שלו, זה אומר שזה יכול לסייע בהרגעת העור שלך ויכול להפחית נפיחות.

הפעולה האנטי דלקתית של ויטמין C עשויה לעזור:

  • לנטרל רדיקלים חופשיים הגורמים לנזק חמצוני
  • למנוע תגובה דלקתית
  • התכונות האנטי דלקתיות של ויטמין C יכולות גם לסייע בהפחתת אדמומיות, אשר בתורה יכולה ליצור גוון אחיד יותר.

 

זה עוזר להתמודד עם פיגמנטציה

מכיוון שהוא מעכב את ייצור המלנין, ויטמין C יכול למעשה לטשטש כתמי היפרפיגמנטציה. היפרפיגמנטציה – כולל כתמי שמש, כתמי גיל וכתמים חומים – מתרחשת כאשר מלנין מופק באזורים מסוימים בעור. זה יכול לקרות גם באזורים שהיה בהם אקנה.  ויטמין C מעכב את סינתזת המלנין על ידי הורדת הפעילות של אנזים המכונה טירוזינאז.

 

מפחית עיגולים שחורים מתחת לעיניים

למרות שוויטמין C יעיל יותר בהפחתת האדמומיות בעור ונגד הופעת קמטים, יש נשים שאומרות שהוא יכול לעזור בכל מה שקשור לעיגולים שחורים מתחת לעיניים.

סובלת מעיגולים שחורים ורוצה לדעת איזה עוד דרכים יכולות להקל על התופעה הזו? היכנסי למדריך הזה שכתבתי בנושא.

 

 

מקדם ייצור קולגן

קולגן הוא חלבון טבעי שככל שאנחנו מתבגרות – מתחיל להאט את קצב הייצור שלו.  רמות נמוכות יותר של קולגן עלולות להוביל לקמטים וזו הסיבה שקולגן הוא נחשב לאחד המרכיבים החשובים בכל מה שקשור לאנטי אייג'ינג.ויטמין C ידוע כמה שמגביר את ייצור הקולגן באמצעות תהליך סינתזת הקולגן. למעשה, סינתזת קולגן לא יכולה להתרחש ללא ויטמין סי.

טיפות של תמצית ויטמין סי לפנים

כיצד להשתמש במוצרי טיפוח שמכילים ויטמין C

בגדול – אין כאן חוקים, אני ממליצה לכל אחת למצוא את הדרך שלה לשלב ויטמין סי בשגרת הטיפוח שלה. יש כאלה שמשתמשות בסרום ויטמין C (תוכלי לקרוא עוד במדריך הסרומים שלנו), להשתמש בשמן או קרם לחות. רוב מוצרי הטיפוח שלי הם של גאיה קוסמטיקס – אני משתמשת בסדרת הקרמים של היום והלילה ובנוסף בסרום ויטמין סי של דה אורדינרי.

כמו שאמרתי בהתחלה, ויטמין סי לא אמור לגרות את העור שלך אבל אם העור שלך רגיש, אז ממליצה לבדוק כל מוצר טיפוח באזור נסתר לפני שאת שמה אותו על כל הפנים.

אם את מחליטה להשתמש כמוני בסרום ויטמין סי – אז לרוב שמים אותו פעם או פעמיים ביום. כלל אצבע טוב הוא קודם לשטוף את עור הפנים, אחר כך לשים קרם לחות ולאחר מכן את הויטמין C.  ניתן להשתמש בו בבטחה עם מרכיבים פעילים אחרים, אם כי שימוש לצד מוצרים המכילים ניאצינמיד עשוי להפוך את ויטמין C לפחות יעיל.

את יכולה להשתמש בו בבוקר ובערב, ואני יודעת שיש כאלה שמעדיפות דווקא למרוח אותו רק בשעות הערב לפני שהולכות לישון – אין כאן נכון או לא נכון, זה באמת עניין של העדפה אישית. 

בשורה התחתונה

אם את רוצה לשפר את נראות העור שלך, אם את סובלת מעור עייף, מבוגר, לא אחיד עם כתמים/צלקות – ויטמין סי לעור יכול לעזור לך ולהעניק לך עור זוהר. אבל חשוב לקחת בחשבון שאת חייבת להתמיד. לצורך העניין, אני התחלתי להשתמש בויטמין סי לפני חודשיים, ממש רציתי לראות תוצאות מהר אבל לקח לזה יחסית זמן להגיע. התחלתי לראות תוצאות בערך אחרי חודש של שימוש רצוף – אז אל תוותרי!

מקווה שהמדריך הזה עזר לך – ואם כן, מזמינה אותך להיכנס לשאר המדריכים שלנו במגזין של גאיה קוסמטיקס וליהנות ממלא טיפים, השראה ומדריכי טיפוח ואיפור 😊 

מאמרים נוספים

Untitled design - 2024-03-06T153729.903

איך לטפל באדמומיות בפנים?

First Contentful Paint (9)

שחורים באף – איך להוציא אותם ביעילות?

First Contentful Paint (3)

פצעים בפנים -מה הגורמים ואיך להתמודד?

עגלת קניות