שליח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח
ניסית את המייקאפ והגוון לא התאים? החלפת גוון ללא עלות!
אישה שמה את הידיים על החזה כחלק ממדיטציה

קטגוריה

תאריך

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קרם לילה

237.00

Sale 30%

תווית מבצע

פריימר

237.00

Sale 30%

תווית מבצע

קרם אנטי אייג'ינג

250.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B4 מברשת הצללות (קונטור)

189.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע

ברונזר מט מינרלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

מסקרה טבעונית

112.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

B7 מברשת קבוקי

229.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B2 מברשת אלכסונית לתיחום

99.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

צללית דחוסה

99.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

צללית אפויה

112.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B11 מברשת צלליות

119.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

מייקאפ מינרלי

174.00

הרשמה ניוזלטר

הצטרפי עכשיו וקבלי 10% הנחה ברכישה הראשונה

מדיטציה להרגעה – מדריך מלא + סרטון

רגע, רגע. את במקום הנכון?  למקרה שהתבלבלת והסתכלת, כן כן – את בגאיה קוסמטיקס. אנחנו בכלל מותג טיפוח ואיפור, אז מה הקשר מדריך למדיטציה? אני אסביר 🙂  ואני לא מנסה למכור כאן, אנחנו לא סתם מותג כזה שבא  למכור לכן איפור ומוצרי טיפוח – אנחנו באים בגישה הוליסטית ומאמינים שיופי הוא מבפנים החוצה. לכן, במגזין שלנו, את תמצאי תוכן מגוון שנוגע גם לעולמות הרוח, הנפש, האוכל – ולא רק למוצרים.

אז לחץ הוא לגמרי חלק מהחיים, אבל את יכולה ללמוד לנהל אותו טוב יותר. 

לחץ. זה הפך לבן לוויה קבוע עבור רבות מאיתנו, במיוחד כאשר נראה שהעולם מסתובב מהר יותר וחיינו נעשים עמוסים יותר. את מכירה את התרגיל: תיבת הדואר הנכנס שלך עולה על גדותיה, לוח הזמנים של העבודה שלך עמוס, והתחייבת ליותר מחויבויות ממה שאת יכולה להתחייב אליהן. לא פלא שכולנו כל כך בלחץ. 

לחץ הוא תגובת הגוף לכל שינוי שדורש תגובה. זה טבעי, נורמלי וחשוב לשמור עלינו. אבל כאשר קצב החיים מעלה את הלחץ, זה יכול להיות קשה לנו לנהל אותו ביעילות.

מיינדפולנס ומדיטציה יכולים לעזור. מושרשים בחוכמה עתיקה ומגובים במדע, מדיטציה קבועה ותרגול מיינדפולנס הם כלים רבי עוצמה נגד מתח שאגב – משפיע על העור הפנים שלך ועל ההזדקנות מוקדמת. לפני שנצלול לתוך איך ולמה של מדיטציה, בואו נסתכל מקרוב על הגורמים ללחץ עצמו, ומה בדיוק קורה במוח שלנו.

מה זה סטרס וממה נגרם?

כולם חווים מתח. זה חלק בלתי נמנע מהחיים. אבל מאיפה בדיוק מגיע הלחץ, ומה מפעיל אותו?

טריגרים ללחץ הם אינדיבידואליים כמונו. הם יכולים לנוע מלחץ עבודה ודאגות כלכליות, לבעיות במערכות יחסים וחששות בריאותיים. 

אז מה גורם לאדם אחד להלחץ יותר על שינה טובה בזמן שמישהו אחר מודאג יותר מהטיול הקרוב לרופא השיניים? מערך הנסיבות הייחודי שלנו, ההיסטוריה האישית והרגישויות האישיות שלנו מכתיבים אילו מצבים או חוויות מעוררים בנו מתח.

כדי להבין מדוע מתח מתרחש מלכתחילה, עלינו להבין מעט את המוח האנושי. עמוק בתוך הרשת הסבוכה של נוירונים וסינפסות של המוח נמצא מבנה קטן הנקרא אמיגדלה. צרור תאי עצב זה בצורת שקד הוא מרכז העיבוד הרגשי של המוח, אשר ממלא תפקיד מרכזי באופן שבו אנו חווים מתח ומגיבים אליו. כאשר אנו נתקלים במצב מלחיץ (נניח, את מקבלת טקסט "אנחנו צריכים לדבר" או שאת עומדת לעשות מצגת גדולה מול הבוס שלך) האמיגדלה מעוררת סדרה של תגובות שנועדו לעזור לנו להתמודד עם הנתפס איום – תגובת 'הילחם או ברח' הידועה לשמצה.

מערכת זו עבדה נהדר עבור אבותינו הקדמונים שהתמודדו עם איומים פיזיים כמו טורפים. אבל בעולם שבו אנחנו כבר לא ניצודים על ידי טיגריסים, תגובת ההישרדות הזו לא כל כך משרתת אותנו.

בימינו, "איומים" הם לרוב פסיכולוגיים וכרוניים באופיים, אך המוח שלנו עדיין מקודד אותם כעלולים לסכן חיים ואז מבקש מהגוף שלנו להגיב בהתאם. הפעלה מתמדת זו של תגובת הלחץ עשויה להיראות לא מזיקה, אך ההשפעות המצטברות שלה יכולות להוביל להמון בעיות שונות – שחיקה, חרדה, אפילו מערכת חיסונית מוחלשת ובעיות בריאות שונות.

אישה יושבת בחוף הים עושה מדיטציה

זה המקום שבו המדיטציה נכנסת לתמונה. מדיטציה מציעה לנו דרך למתן את ההשפעות של מתח על ידי השפעה על האופן שבו המוח שלנו מגיב לטריגרים של מתח. זה עוזר לנו למתן את התגובות שלנו, לטפח תגובה מאוזנת יותר לגורמי לחץ ואפילו להתיידד עם לחץ.

כיצד מדיטציה משחררת מתח?

מדיטציה, במיוחד מדיטציית מיינדפולנס, יוצרת רווח בין המחשבות שלך לבין התגובה שלך למחשבות הללו. במקום להיסחף בפעילות מנטלית, תרגול המדיטציה פשוט מזמין אותך לחזות במתרחש בנפשך ללא שיפוט.

ככל שאנו יושבים יותר ומבחינים במחשבות, אנו מבינים שאנו נפרדים מהן. אנחנו לא מתייגים אותם או מזדהים איתם, אנחנו פשוט מתבוננים בהם כמו עננים חולפים על פני השמים. העננים באים, העננים הולכים. 

עם תרגול עקבי, מדיטציה יכולה לעורר שינויים מוחשיים במוח שלך ולשפר את יכולתך להתמודד עם מתח. מחקרים מצאו שמדיטציה קבועה יכולה להקטין את גודל האמיגדלה, מרכז תגובת הלחץ של המוח שלך. התוצאה? מוח שפחות מגיב לגורמי מתח.

מדיטציה גם עוזרת לך לפתח חוסן נפשי. בדיוק כמו שאימון רגיל מחזק את הגוף שלך, מדיטציה היא אימון לנפש שלך. ככל שתעבדי יותר על השרירים המנטליים האלה באמצעות מדיטציה, כך הם נעשים חזקים יותר.

בקצרה, ניתן לסכם את שלושת היתרונות של מדיטציה להפגת מתחים כך:

1. מודעות לרגע ההווה
על ידי זה שאת מלמדת את עצמך להישאר ברגע הזה, יהיה פחות לסיכוי להתעכב על חרטות העבר או חרדות עתידיות; שני מקורות משמעותיים ללחץ. מדובר על הכרה במצבך הנוכחי מבלי להיסחף למה שהוא 'יכול' או 'צריך' להיות.

2. קבלה 
באמצעות מדיטציה, אנו לומדים לקבל את המחשבות והרגשות שלנו מבלי לנסות להתנגד או לשנות אותם. זה כמו לומר , "אני רואה אותך, וזה בסדר שאתה כאן." קבלה זו יכולה להוות תרופת נגד רבת עוצמה ללחץ ולציפייה שאנו מטילים על עצמנו לעתים קרובות.

3. חשיבה לא שיפוטית
חשיבה לא שיפוטית עוזרת לשמור על ביקורת עצמית. במקום לשפוט את עצמנו על תחושת הלחץ, אנו לומדים לראות את הרגעים הללו כחלק מהחוויה האנושית. 

רגע, אז מה הקשר לעור הפנים (אנחנו עדיין במגזין טיפוח) 

טוב, אז הבנו שהחיים לפעמים יכולים להיות לא פשוטים ושהחאדה יכולה לציף – אבל מסתבר, שזה לא רק מזיק לנפש שלך (אם זה לא מספיק משענע אותך) אלא זה משפיע גם על עור הפנים שלך. 

 כאשר את בלחץ, הגוף שלך משחרר קורטיזול, וזה יכול בהחלט להשפיע על העור שלך על ידי גרימת פצעונים (לא סתם אלה צצים בזמנים הכי לא מתאימים), אדמומיות ואפילו הזדקנות מוקדמת. לא מגניב כלל!

זה המקום שבו המדיטציה נכנסת כמו גיבורה לעור הפנים ובכללי לגוף שלך. כשאת עושה מדיטציה, את בעצם לוחץ על כפתור ההשהיה על הלחץ ומאפשרת לגוף שלך להירגע. זה יכול לעזור להוריד את רמות הקורטיזול, וכתוצאה מכך, העור שלך עשוי להודות לך על כך.

עכשיו, מדיטציה היא לא איזה שיקוי קסום שייתן לך עור מושלם באופן מיידי, אבל היא בהחלט יכולה לתרום לעור בריא וזוהר יותר לאורך זמן.

זוהר מבפנים: מדיטציה מקדמת זרימת דם טובה יותר, מה שאומר שיותר חמצן וחומרים מזינים מגיעים לתאי העור שלך. זה יכול להוביל לזוהר טבעי ובריא.

תגידו שלום לאקנה: זוכרת איך מתח יכול לגרום להתפרצויות? ובכן, מדיטציה יכולה לעזור להפחית את הלחץ, אשר בתורו יכול לעזור להרחיק את הפצעונים המציקים האלה.

קמטים: מדיטציה יכולה לעזור להאט את תהליך ההזדקנות על ידי הפחתת הייצור של רדיקלים חופשיים הנגרמים על ידי מתח, שעלולים להוביל לקמטים מוקדמים.

אדמומיות ודלקת: אם את מתמודדת עם אדמומיות או דלקת, מדיטציה יכולה להרגיע את התגובה הדלקתית של הגוף ולעזור להרגיע את העור.

ביטחון עצמי מוגבר: הרגשה רגועה יותר שנגרמת בזכות  מדיטציה יכולה לעשות פלאים להערכה העצמית שלך, שיכולה להשפיע לטובה על הרווחה הכללית שלך, כולל על הדרך בה את מרגישה לגבי המראה שלך.

לכן, בעוד שמדיטציה אינה פתרון מהיר לכל צרות העור שלך, זוהי דרך הוליסטית לתמוך בבריאות העור והגוף. זה כמו לתת לפנים הפסקה מגורמי הלחץ של החיים.  בנוסף, ההרפיה והשלווה הכללית שתחוי הם תופעות לוואי נפלאות. אז, הקדישי כמה רגעים מדי יום למדיטציה, ותני ליופי הפנימי והחיצוני שלך לזרוח. הפנים שלך יודו לך על זה! 😊🧘‍♀️💆‍♂️

תמונה של אישה עודה מדיטציה

5 טכניקות מדיטציה להפגת מתחים

להיכנס לעולם המדיטציה להרגעה כדי להפגת מתחים יכולה להרגיש כמו ללכת למסעדה של אכול כפי יכולתך. עם כל כך הרבה אפשרויות על השולחן, מאיפה מתחילים? אל תדאגי, ריכזתי לך כאן את כל הטכניקות שיעזרו לך להפיג מתחים! 

1. מדיטציית מיינדפולנס

תרגול זה כולל התמקדות בנשימה שלך  תוך הכרה וקבלה של המחשבות שעוברות בראשך. זה כמו לשבת על גדות נהר או בחוף, להתבונן במים ובגלים מבלי לקפוץ פנימה.

2. מדיטצייה מוזיקלית 

כפי שהשם מרמז, מדיטציה מוזיקלית פועלת על ידי שימת לב לצלילים ולמקצבים של קטעי מוזיקה שונים.

3. מדיטציית סריקת גוף

טכניקה זו כוללת הפניית תשומת הלב שלך לאט לחלקים שונים בגוף שלך, מהבהונות ועד הראש. כשאת מכוונת לתחושות הפיזיות בגופך, את תבחיני שדעתך מוסחת ממחשבות מלחיצות.

4. מדיטציית מנטרה

בתרגול זה, הרעיון הוא לחזור בשקט על מילה או ביטוי מרגיע ("מנטרה") כדי למנוע מחשבות המסיחות את הדעת. זה כמו שיר ערש למוח שעוזר לך להרגיע את הגוף. 

5. מדיטציית הליכה

מי אמר שמדיטציה חייבת להיות בישיבה? מדיטציית הליכה משלבת פעילות גופנית עם מודעות לרגע. זוהי בחירה מצוינת אם את מעדיפה לעשות מדיטציה בתנועה.

מתי הכי כדאי לעשות מדיטציה?

הזמן הטוב ביותר למדיטציה תלוי באמת בהעדפות האישיות שלך ובלוח הזמנים היומי. מדיטציה היא דורשת רק למצוא זמן שמתאים לך ולהתמיד בו. להלן מספר אפשרויות שכדאי לקחת בחשבון:

מדיטציית בוקר: אנשים רבים מוצאים שמדיטציה בבוקר היא דרך מצוינת להתחיל את היום. זה יכול לעזור לך להרגיש מרוכזת וממוקדת לקראת האתגרים שלפניך. את יכולה לעשות מדיטציה ברגע שאת מתעוררת או לאחר שגרת הבוקר שלך.

לפני השינה: מדיטציה לפני השינה יכולה להיות דרך נפלאה להירגע, מה שיכול לשפר את איכות השינה שלך. זוהי בחירה מצוינת אם אתה מחפשת להוריד את הלחץ ולנקות את דעתך לפני השינה.

מדיטציית צהריים: אם יש לך לוח זמנים גמיש, מדיטציה מהירה בהפסקת הצהריים שלך יכולה לעזור לך להיטען מחדש ולהישאר באנרגיה לשארית היום.

לאחר אימון: יש אנשים שאוהבים לעשות מדיטציה לאחר אימון. זו דרך מצוינת להתקרר ולעזור לגוף ולנפש שלך להתאושש.

בכל פעם שאת צריכה את זה: את לא צריכה לעמוד בלוח זמנים קפדני. אם את מרגישה לחוצה, או סתם זקוקה לרגע של רוגע, הקדישי כמה דקות למדיטציה. זו דרך נפלאה להתאפס ולהתמקד מחדש.

ברגעי לחץ: אם את נתקלת במצב מלחיץ במיוחד במהלך היום, שקלי  לקחת הפסקה קצרה למדיטציה. זה יכול לעזור לך להתאושש ולקבל החלטות טובות יותר.

עקביות היא המפתח: ללא קשר לזמן שבו תבחרי, העקביות חשובה ביותר. הזמן הטוב ביותר לעשות מדיטציה הוא כאשר את יכולה להתחייב לכך באופן קבוע. אפילו רק 5-10 דקות ביום יכולות להיות מועילות להפליא אם עושים זאת בעקביות. 

מה לעשות אם אני לא מצליחה להתרכז?

קושי להתרכז במהלך מדיטציה הוא נורמלי לחלוטין, וזה קורה כמעט לכולם בשלב מסוים. החדשות הטובות הן שישנן מספר אסטרטגיות שתוכלי לנסות לשפר את המיקוד שלך במהלך מדיטציה:

תהי סבלנית עם עצמך: אל תתייאשי אם המחשבות נודדות או שאינכךיכולים להתרכז. זוהי חוויה נפוצה למתחילים וגם למנוסים כאחד. פשוט הכירי בהסחות הדעת והחזיר בעדינות את המיקוד למדיטציה שלך.

בחרי מיקום נוח: מצאי מקום שקט ונוח למדיטציה. סביבה שלווה יכולה להקל על הריכוז.

התחלי עם מפגשים קצרים: אם את חדשה במדיטציה, התחל עם מפגשים קצרים, אולי רק 5-10 דקות. ככל שאת בונה את תרגול המדיטציה שלך, את יכולה להגדיל בהדרגה את משך הזמן.

התמקדי בנשימה שלך: התרכזי בנשימה שלך. שימו לב לתחושת הנשימה הנכנסת והיוצאת מהנחיריים או לעלייה ונפילה של החזה או הבטן. כשהמוח שלך נודד, החזירי בעדינות את המיקוד לנשימה שלך.

השתמשי במדיטציות מודרכות: מדיטציות מודרכות, בעזרת אפליקציית מדיטציה או קול של מורה, יכולות לספק מבנה והדרכה, מה שמקל על השמירה על מיקוד.

דמיינו או חזרו על מנטרה: יש אנשים שמוצאים שזה מועיל לדמיין מקום שליו או לחזור על מנטרה כדי למנוע מהמוח שלהם לשוטט. מנטרות הן ביטויים או מילים פשוטות שיכולות לעזור לעגן את תשומת הלב שלך.

סריקת גוף: נסו מדיטציית סריקת גוף. זה כרוך בהתמקדות בחלקים שונים של הגוף שלך, החל מהבהונות שלך ועד למעלה. זה יכול לעזור לבסס את המודעות שלך ברגע הנוכחי.

תרגול מיינדפולנס: מדיטציית מיינדפולנס כוללת התבוננות במחשבות וברגשות שלך ללא שיפוט. במקום לנסות לנקות את דעתך, את פשוט מכירה במחשבותיך וחוזרת בעדינות לנקודת המיקוד שבחרת.

נסו טכניקות שונות: אם טכניקת מדיטציה אחת לא עובדת עבורך, אל תפחדי לנסות אחת אחרת. ישנם סוגים שונים של מדיטציה, כולל מיינדפולנס, חסד אוהב ומדיטציה טרנסנדנטלית. נסי ומצאי מה מהדהד לך.

היו עקביים: תרגול קבוע הוא המפתח לשיפור הריכוז במדיטציה. ככל שתעשי מדיטציה, כך תשתפר בלהשקיט את דעתך.

הגדיר ציפיות ריאליסטיות: הבינו שמדיטציה אינה עוסקת בהשגת מוח ריק לחלוטין. מדובר באימון המוח שלך להיות מודע וממוקד יותר. תמיד יהיו מחשבות והסחות דעת; המטרה היא להיות טוב יותר בניהולם.

שקלו הדרכה מקצועית: אם את ממשיכה להיאבק בריכוז במדיטציה, זה עשוי להיות מועיל לבקש הדרכה ממורה או מטפל למדיטציה שיכולים להציע עצות וטכניקות מותאמות אישית.

זכרו, מדיטציה היא מיומנות שלוקח זמן להתפתח. היו סבלניים עם עצמכם וגשו לתרגול שלכם בגישה עדינה ולא שיפוטית. עם הזמן, סביר להניח שיהיה לך קל יותר להתרכז ולחוות את היתרונות הרבים של מדיטציה. 

מאמרים נוספים

Untitled design - 2024-03-06T153729.903

איך לטפל באדמומיות בפנים?

First Contentful Paint (9)

שחורים באף – איך להוציא אותם ביעילות?

First Contentful Paint (3)

פצעים בפנים -מה הגורמים ואיך להתמודד?

עגלת קניות