שליח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח
ניסית את המייקאפ והגוון לא התאים? החלפת גוון ללא עלות!

קטגוריה

תאריך

Sale 30%

תווית מבצע

פריימר

237.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

מייקאפ מינרלי

174.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B11 מברשת צלליות

119.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B12 מברשת שפתיים

99.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

B7 מברשת קבוקי

229.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

צללית מינרלית

88.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע

ברונזר מט מינרלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

סומק מינרלי

124.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B9 מברשת אייליינר

119.00

Sale 30%

תווית מבצע

קרם אנטי אייג'ינג

250.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

ברונזר מינרלי

124.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קרם לחות

237.00

הרשמה ניוזלטר

הצטרפי עכשיו וקבלי 10% הנחה ברכישה הראשונה

כל הסיבות להתחיל להשתמש בקרם הגנה מינרלי (והמלצות מניסיון)

אחד הדברים הכי אבל הכי חשובים בשגרת טיפוח שלנו לפני הכול – זה קרם הגנה טוב, במיוחד במדינה שטופת השמש שלנו. סוג קרם הגנה שתבחרי יהיה כמובן תלוי בפעילות היומיומית שלך, סוג העור, כמה מהר את נשרפת, סוג האיפור שאת משתמשת והאם יש לך בעיות עור – אבל באופן כללי, בטח כבר יצא לך לשמוע שקרם הגנה מינרלי עדיף מקרם הגנה כימי.

האם זה נכון ולמה?

ובכן, יש לנו את כל מה שאת צריכה לדעת על קרם הגנה מינרלי – ישירות מפי המומחים!

אז היפרדי מכל קרמי הגנה הדביקים שעמוסים בכימיקלים ובואי להכיר את הסודות של קרם הגנה מינרלי עם מגוון רחב של יתרונות. 

ממה ההבדל בין קרם הגנה הגנה כימי למינרלי?🤷🏽‍♀️

קרם הגנה מינרלי וקרם הגנה כימי נבדלים בעיקר במרכיבים הפעילים ובאופן הפעולה שלהם. מסנני קרינה מינרליים מכילים תחמוצת אבץ וטיטניום דו חמצני, היוצרים מחסום פיזי על פני העור, המשקפים ומפזרים קרני UV. הם מציעים הגנה מיידית בספקטרום רחב כנגד קרני UVA ו-UVB כאחד. לעומת זאת, מסנני קרינה כימיים משתמשים בתרכובות אורגניות הנספגות בעור, שם הם ממירים קרינת UV לחום ומשחררים אותה מהגוף. עם זאת, מסנני קרינה כימיים דורשים כ-15-30 דקות כדי להיות יעילים לאחר היישום.

הבחנה משמעותית נוספת נעוצה בבטיחותם והשפעתם הסביבתית. מסנני קרינה מינרליים נחשבים לרוב בטוחים יותר לעור רגיש ולאנשים הנוטים לאלרגיות, מכיוון שהם נוטים פחות לגרום לגירוי בעור או לתגובות אלרגיות. יתרה מכך, הם נחשבים בדרך כלל ידידותיים יותר לסביבה, מכיוון שהם אינם מכילים כימיקלים כמו אוקסיבנזון ואוקטינוקסט אשר נקשרו לפגיעה בשוניות האלמוגים ובמערכות האקולוגיות הימיות כאשר נשטפים אל מי תהום. עם זאת, מסנני קרינה מינרליים יכולים לפעמים להשאיר שאריות לבנות גלויות על העור. לעומת זאת, מסנני קרינה כימיים הם בדרך כלל אלגנטיים יותר מבחינה קוסמטית, עם מרקם חלק יותר, אך עשויים לדרוש מריחה חוזרת תכופה יותר, במיוחד לאחר הזעה או שחייה. 

מתאמנות בחדר כושר או בחוץ? 

כדאי לכן לבחור בספריי הגנה מינרלי – אומנם הם קצת יותר יקרים אבל הם לגמרי שווים את זה המחיר כי יהיה לכן נוח לשים ולחדש אותו בקלות וללא מאמץ. 

קרם הגנה מינרלי בצורת שמש על העור

למה חשוב להשתמש בקרם הגנה? (אם את סקרנית, אם כבר יודעת את יכולה להמשיך לסעיף הבא)

הגנה מפני קרינת UV: קרם הגנה מסייע בהגנה על העור שלך מפני ההשפעות המזיקות של קרינת UV הנפלטת מהשמש. קרינת UV עלולה לגרום לכוויות שמש, הזדקנות מוקדמת של העור וסיכון מוגבר לסרטן העור.

מניעת כוויות שמש: כוויות שמש לא רק כואבות אלא גם פוגעות ב-DNA בתאי העור שלך, מה שמגביר את הסיכון לסרטן העור. קרם הגנה מסייע במניעת כוויות שמש על ידי חסימה או ספיגת קרני UV.

סיכון מופחת לסרטן העור: חשיפה ממושכת ובלתי מוגנת לקרינת UV מהווה גורם סיכון משמעותי לסרטן העור, כולל מלנומה, קרצינומה של תאי בסיס וקרצינומה של תאי קשקש. שימוש קבוע בקרם הגנה יכול לעזור להפחית את הסיכון לפתח סוגי סרטן אלו.

מניעת הזדקנות מוקדמת: קרינת UV יכולה להאיץ את תהליך ההזדקנות של העור, להוביל לקמטים, כתמי גיל ואובדן גמישות העור. קרם הגנה יכול לעזור לשמור על מראה צעיר על ידי הגנה על העור מפני השפעות אלו.

אם את כאן אולי יעניין אותך גם לקרוא את הפוסטים הבאים👇🏼

הגנה לכל סוגי העור: קרם הגנה חיוני עבור אנשים מכל סוגי וגווני העור. בעוד שאנשים עם עור בהיר רגישים יותר לכוויות שמש, אנשים עם עור כהה יותר עדיין יכולים לסבול מנזק לעור ונמצאים בסיכון לסרטן העור

מניעת היפרפיגמנטציה: קרם הגנה יכול לעזור למנוע או להפחית את הופעת היפרפיגמנטציה, כגון מלזמה או כתמים חומים בעור, שעלולים להחמיר בחשיפה לשמש.

קרם הגנה מינרלי על הרגל

היתרונות של שימוש בקרם הגנה מינרלי

יש המון יתרונות בשימוש בקרם הגנה מינרלי בניגוד לאלו המכילים כימיקלים. אל תבינו אותנו לא נכון, קרם הגנה כימי הוא ההגנה שלנו כבר *עשורים*, אבל אנחנו חושבים שהגיע הזמן להיפרד ולעבור למשהו קצת יותר חכם.

הגנה גבוהה יותר: מסנני קרינה מינרליים, המכילים חומרים פעילים כמו תחמוצת אבץ וטיטניום דו חמצני, מספקים הגנה רחבת טווח מפני קרני UVA ו-UVB כאחד. קרני UVA תורמות להזדקנות מוקדמת של העור, בעוד שקרני UVB גורמות לכוויות שמש ומגבירות את הסיכון לסרטן העור. רופאים מעדיפים מסנני קרינה מינרליים מכיוון שהם מציעים כיסוי מקיף כנגד הקרניים המזיקות הללו, ומפחיתים את הסיכון לנזק לעור ולסרטן העור.

הגנה מיידית: מסנני קרינה מינרליים מתחילים לפעול מיד עם היישום. המינרלים הפעילים יוצרים מחסום פיזי על פני העור, המשקפים ומפזרים קרני UV. זה אומר שאת מוגנת ברגע שאת מורחת את קרם ההגנה.

בטיחותי לעור רגיש: מסנני קרינה מינרליים נחשבים בדרך כלל בטוחים יותר עבור אנשים עם עור רגיש. תחמוצת אבץ וטיטניום דו חמצני, המרכיבים הפעילים במסנני קרינה מינרליים, נוטים פחות לגרום לגירוי בעור או לתגובות אלרגיות בהשוואה לחלק ממרכיבי קרם ההגנה הכימיים. רופאים ממליצים לעתים קרובות על מסנני קרינה מינרליים עבור אנשים עם מחלות עור כמו אקזמה או רוזציאה מכיוון שהם נוטים פחות להחמיר את רגישות העור.

פחות סיכון להפרעות הורמונליות: חלק ממרכיבי קרם ההגנה הכימיים, כגון אוקסיבנזון ואוקטינוקסט, העלו חששות לגבי הפוטנציאל שלהם לשבש את תפקוד ההורמונים בגוף, לעומת זאת – קרם הגנה מינרלי אינו פוגע ומשפיע על המערכות השונות בגוף. 

שיקולים סביבתיים: קרם הגנה מינרלי פחות מזיק למערכות אקולוגיות ימיות ולשוניות אלמוגים. לעומת זאת, מסנני קרינה כימיים נקשרו לנזקים לשונית האלמוגים כשהם נכנסים לאוקיינוסים ולמי תהום.

 יציבות וחיי מדף ארוכים: מרכיבי קרם הגנה מינרליים כמו תחמוצת אבץ וטיטניום דו חמצני נוטים להיות יציבים יותר ופחות מועדים להתפרקות מאשר חלק ממרכיבי קרם ההגנה הכימיים. כתוצאה מכך, מסנני קרינה מינרלים בעלי חיי מדף ארוכים יותר ונשארים יעילים לאורך זמן.

 

סיכון מופחת לאלרגיות בעור: מסנני קרינה מינרליים נוטים פחות לעורר אלרגיות לעור בהשוואה לכמה מסנני קרינה כימיים. זה הופך אותם לבחירה מועדפת עבור אנשים עם היסטוריה של אלרגיות בעור או רגישות יתר.

 מתאים לתינוקות וילדים: מסנני קרינה מינרליים נחשבים בדרך כלל בטוחים לשימוש על תינוקות וילדים בשל תכונותיהם ההיפו אלרגניים.

לא קומדוגני: קרם קרינה מינרלי בדרך כלל לא קומדוגני, כלומר במילים פשוטות יותר הם נוטים פחות לחסום נקבוביות ולהחמיר אקנה.

הגנה לאורך זמן: מסנני קרינה מינרליים נוטים לספק הגנה ארוכת טווח, אפילו במהלך שחיה במים או הזעה כבדה.

 

אישה מורחת על עצמה קרם הגנה בים

האם יש חסרונות לקרם הגנה מינרלי?

עכשיו אחרי ששמעתן את כל הדברים הנהדרים על קרם הגנה מינרלי, בואו נדבר על החסרונות – כן יש קצת.

עם זאת, כן חשוב לציין שיצרנים רבים שיפרו באופן פעיל את המרקם והמראה של מסנני הקרינה המינרלים. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את סוג העור שלך בבחירת קרם ההגנה מינרלי.

אז, איזה חסרונות יש?

 

שאריות לבנות 

החיסרון הברור ביותר של קרם הגנה מינרלי הוא שהם יכולים להשאיר שובל לבן מציק. הסיבה לכך היא שהם מכילים תחמוצת אבץ או דו תחמוצת טיטניום כמרכיבים פעילים. זה יכול להיות בולט במיוחד על גווני עור כהים יותר, ויש אנשים שפחות מתחברים לזה.

 

מרקם דביק יותר

למסנני קרינה מינרליים יש מרקם יותר כבד ודביק. זה יכול להקשות מעט על המריחה ולהשאיר תחושה יותר כבדה על העור. עם זאת, בשנים האחרונות יצרנים רבים עבדו ושינו מעט את הנוסחאות השונות והיום ניתן למצוא גם מסנני קרינה עם מרקמים יותר קלים.

לאיזה סוגי עור מומלץ להשתמש במסנני קרינה מינרליים?

הדבר הטוב ביותר במסנני קרינה מינרליים הוא שהם *מושלמים* לסוגי עור רגישים ולאלו מאיתנו שלעתים קרובות מתקשות למצוא מסנן קרינה כימי שאינו גורם לגירויים. היכולת שלהם להגן על העור מבלי לגרות אותו הופך אותם לעדינים ומתאימים במיוחד למי שסובלת מעור רגיש וגם למי שנוטה להישרף מהר בשמש. הם מספקים הגנה מיידית ועמידים לאורך זמן.

אם יש לך אקנה או עור שמן – זה יכול גם לעזור לך. למרות שהמרקם שלו כבד בהשוואה לקרם הגנה רגיל, קרם הגנה מינרלי אינו סותם נקבוביות ולכן הוא עשוי להטיב עם העור שלך. רק נסי לחפש אחר נוסחאות עדינות וקלות יותר כדי לא להעמיס על העור.

  

כיצד להשתמש בקרם הגנה מינרלי

השתכנעת? מעולה 😊 עכשיו את רק צריכה לדעת איך להשתמש ולמרוח נכון קרם הגנה מינרלי כדי להפיק את המיטב מהמוצר שלך ולהבטיח את ההגנה המקסימלית מפני השמש.

ראשית, הדרך שבה את צריכה להשתמש בקרם הגנה מינרלי תהיה תלויה גם בנוסחה.

עבור קרם הגנה מינרלי רגיל, פשוט מרחי באמצעות האצבעות את הקרם על כל הפנים והצוואר.

מומלץ למרוח שוב כל שעתיים או, אם הזעת הרבה או שפשפת את הפנים שלך, מרחי אותו לעתים קרובות יותר.

זכרי, זה לא משנה מהי העונה או אם את מתכננת לשבת בשמש או לא; את צריכה לשים קרם הגנה.

אנחנו יודעים שזה יכול להיות *ממש* קשה למרוח שוב ושוב את קרם ההגנה  שלך לאורך כל היום מבלי שזה יהרוס לך את האיפור, אבל האם ידעת שאת יכול להשתמש במייקאפ המינרלי של גאיה קוסמטיקס שמכיל גם מסנן קרינה טבעיי בתוכו? עכשיו את יודעת! כל מה שאת צריכה זה באמצעות מברשת קבוקי לפזר מעט מהאבקה וגם ליהנות ממראה עור אחיד וזוהר וגם לקבל הגנה מהשמש.

  

גב של אישה שזופה עם קרם הגנה מינרלי על הכתף

כמה מילים לסיכום

זה כבר ברור כשמש – שקרם הגנה זה אחד הדברים החשובים ביותר וצריך להקפיד למרוח כל יום ובכל עונות השנה – זה יכול לעזור לך להגן על העור, למנוע הזדקנות וקמטים מוקדמים.

עכשיו יש לך את כל מה שאת צריכה לדעת על קרם הגנה מינרלי – אז למה את מחכה? הגיע הזמן להיות חכמה בשמש! 

מאמרים נוספים

Untitled design - 2024-03-06T153729.903

איך לטפל באדמומיות בפנים?

First Contentful Paint (9)

שחורים באף – איך להוציא אותם ביעילות?

First Contentful Paint (3)

פצעים בפנים -מה הגורמים ואיך להתמודד?

עגלת קניות