שליח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח
ניסית את המייקאפ והגוון לא התאים? החלפת גוון ללא עלות!

קטגוריה

תאריך

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

מסקרה טבעונית

112.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B9 מברשת אייליינר

119.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

ברונזר מינרלי

124.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B10 מברשת גבות / ריסים

69.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

B7 מברשת קבוקי

229.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קונסילר נוזלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

מייקאפ מינרלי

174.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

סומק מינרלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע

ברונזר מט מינרלי

124.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B11 מברשת צלליות

119.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

צללית דחוסה

99.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

צללית אפויה

112.00

הרשמה ניוזלטר

הצטרפי עכשיו וקבלי 10% הנחה ברכישה הראשונה

שגרת טיפוח לגיל 60

שלום לכן מהממות! כאן רותי – קוסמטיקאית וכתבת אורחת במגזין. היום, אני רוצה לקחת אותכן למסע בעולם הטיפוח, המותאם במיוחד לנשים שהגיעו לגיל המדהים של 60. ההזדקנות היא חלק טבעי ויפה מהחיים, ולעור שלנו מגיע קצת  תשומת לב בשלב הזה. כשאני עומדת כאן על סף שנת ה-60 שלי, אני מוצאת את עצמי מהרהרת במסע המדהים שהחיים לקחו אותי אליו. למדתי, גדלתי ופרחתי בכל כך הרבה דרכים, והעור שלי היה איתי לאורך כל הדרך. אז, מה א צריכה לדעת על שגרת טיפוח בגיל 60? בואי נתחיל. 

כמה מילים על העור שלנו בגיל 60

העור שלנו הוא קנבס יוצא דופן שמשקף כל חיוך, כל דמעה וכל הרפתקאות שעברנו בחיים. העור הוא השתקפות של שנות האהבה, הצחוק והחוכמה שצברנו, חרוטים בסיפורי חיינו. עם זאת, זה גם נכון שהעור שלנו עובר כמה שינויים משמעותיים בגיל הזה וחשוב להיות מודעים אליו.

המראה עשויה לחשוף קמטים עדינים שחרטו את דרכם סביב עינינו, זוויות השפתיים שלנו, ואולי כמה קווי צחוק יפים שמזכירים לנו רגעים של שמחה. העור שלנו, כמו השנים שחלפו, מספר סיפור. הוא הופך דק יותר, עדין יותר, ועלול לאבד חלק מהזוהר הטבעי שלו. אבל אל תדאגי, כי עם שגרת טיפוח מכונה לגיל 60 – תוכלי לשפר את נראות העור שלך.

הנה כמה מהדברים שקורים בגיל 60 לעור שלנו והגורמים:

  • גיל המעבר ושינויים הורמונליים: גיל המעבר, המסמן את סוף שנות הפוריות של האישה, כרוך בירידה דרמטית ברמות האסטרוגן והפרוגסטרון. שינוי הורמונלי זה יכול להוביל לשינויים שונים בעור, כולל יובש מוגבר, דילול וייצור קולגן מופחת.
  • יובש ועור דליל: רמות אסטרוגן מופחתות עלולות לגרום לירידה בייצור שמן, מה שמוביל לעור יבש. בנוסף, העור עשוי להיות דק יותר, מה שהופך אותו לרגיש יותר לקמטים עדינים, צניחה של העפעפיים ונימים בולטים.
  • אקנה: חלק מהנשים עשויות לחוות תנודות הורמונליות בשנות ה-60 לחייהן שיכולות לתרום לאקנה.
  • כתמי גיל ופיגמנטציה לא אחידה: שינויים הורמונליים וגם ימים של שמש מהעבר רחוק יכולים לעורר עלייה בייצור המלנין, מה שעלול לגרום להתפתחות כתמי גיל או מלזמה, מצב המאופיין בכתמים כהים על העור.
  • תחלופת תאים איטית יותר: תחלופת תאי העור, הכרוכה בנשירה של תאי עור מתים והתחדשות של תאי עור חדשים, מואטת עם הגיל. זה יכול לגרום לעור עייף ולתרום להופעת קמטים.
אישה בת 60 מסתכלת במראה

שגרת טיפוח העור שלי לגיל 60 בבוקר

הבוקר הוא התחלה חדשה, ושגרת הטיפוח עוסקת בחידוש העור שלי ליום שלפניי. הנה איך אני מתחילה את הבוקר שלי כדי להבטיח שהעור שלי ייראה וירגיש הכי טוב:

ניקוי: אני מתחילה בניקוי עדין של הפנים שלי בתכשיר ניקוי. אני מעדיפה לבחור בתכשירים טבעיים כדי לא לגרות את העור שלי (העור שלי הפך להיות יבש בצורה משמעותית), אבל כאן שכל אחת תעשה מה שהיא חושבת ואוהבת, וכמובן בהתאם לסוג העור שלה.

טונר: לאחר הניקוי, אני מגיע לטונר מעניק לחות וללא אלכוהול. שלב זה עוזר לאזן את רמות ה-pH של העור שלי ומכין אותו למוצרים שאמרח בהמשך. גוון עור מאוזן היטב יוצר קנבס חלק יותר להנחת איפור מינרלי אם אני בוחרת ללבוש כזה.

סרום: אני ממליצה מאוד לשלב סרום ויטמין סי של מאד היפי. מדובר בנוגד חמצון רב עוצמה זה לא רק מגביר את ייצור הקולגן אלא גם מבהיר את גוון העור.

קרם לחות:  קרם לחות בגיל 60 חייב להיות עשיר יותר ולא על בסיס ג'ל או מים כי העור חייב לחות. קרם לחות טוב יכול להגן על העור שלך מפני קמטים ולמנוע תחושה יבשה בעור. אני ממליצה לשלב קרם לחות שמכיל חומצה היאלורנית, אני באופן אישי משתמשת בסדרת היום והלילה של גאיה קוסמיקס.

קרם הגנה: הגנה מפני השמש היא צעד שאינו ניתן למשא ומתן, גם בימים מעוננים וקרים. אני מורחת קרם הגנה SPF 30 כדי להגן על העור שלי מההשפעות המזיקות של קרני UV.  אם את מחפשת המלצות – אני ממליצה לך על קרם הגנה של מיכל סבון טבעי או של מאד היפי שהם שניהם מבוססים על חומרים טבעיים. למדריך שלנו על קרם הגנה מינרלי לחצי כאן. 

תמונה של קרם לחות לפנים

שגרת טיפוח העור שלי בערב

אולי את הולכת לישון בערב, אבל האמת…שהעור שלך ממש לא. הוא עובד ומתקן את עצמו במהלך הלילה ולכן זה מאוד חשוב להשקיע בשגרת טיפוח טובה בערב במיוחד בגיל 60. אז באיזה מוצרי טיפוח אני משתמשת בערב?

ניקוי: כשהיום מגיע לסיומו, אני מתחילה את שגרת הערב שלי בניקוי יסודי של האיפור שלי.  יסודית של איפור וניקוי הפנים. גם כאן אני משתמשת בתכשיר של גאיה קוסמטיקס שנקרא חלב פנים הוא גם מעשיר את העור שלי בלחות וגם מסיר ביסודיות כל לכלכוך.

פילינג (פעם בשבוע): פעם בשבוע, אני משלבת פילינג בשגרה שלי כדי להסיר תאי עור מתים ולעודד תחלופת תאים. שלב זה עוזר לשמור על מרקם חלק ועור פנים בריא וזוהר. חשוב לבחור פילינג עדין המתאים לעור בוגר כדי למנוע גירוי.

למדריך שלנו על פילינג טבעי לעור לחצי כאן. 

סרום: בערב אני עוברת לסרום המכיל רטינול. רטינול הוא מרכיב חזק הידוע ביכולתו להפחית מראה ועומק של קמטים.

קרם לילה: כדי לאטום את כל הטוב, אני מסיימת את שגרת הערב שלי עם קרם לילה עשיר ומזין. שלב זה מספק לחות נוספת וחומרי הזנה שהעור שלי צריך בזמן שאני ישנה. קרם לילה מסייע בתיקון והצערת העור, גורם לו להיראות ולהרגיש רענן בבוקר.

קרם עיניים: אני לא שוכחת את העור העדין מסביב לעיניים. קרם עיניים יכול לטפל בשחור מתחת לעיניים ובנפיחות באזור.

טיפוח שפתיים: לבסוף, אני מורחת שפתון שמעניק לחות כדי לשמור על השפתיים שלי רכות וגמישות.

טיפים לעור קורן בגיל 60

לא משנה באיזה מוצרי טיפוח יוקרתיים וטובים את הולכת להשתמש – בסוף, חשוב גם הקפיד על שגרת חיים בריאה יותר, במיוחד בגילאים שלנו. לא שאני באה להגיד שאנחנו זקנות – חלילה. אני רק אומרת שזה לא מספיק למרוח קרם לחות ועיניים טוב כדי ליהנות ממראה עור חלק, ואגב, זה נכון גם לגילאים צעירים יותר פשוט בגיל שלנו זה עשוי להיות מעט יותר מורגש.

בכל מקרה, ריכזתי לך את כל הטיפים החשובים שיעזרו לך לאמץ שגרת טיפוח בריאה יותר.

תזונה מאוזנת: תזונה מאוזנת ועשירה בנוגדי חמצון, חומצות שומן אומגה 3 ומגוון של פירות וירקות יכולה לחולל פלאים לעור שלך. חומרים מזינים אלו מסייעים במאבק ברדיקלים חופשיים ותומכים בעור פנים בריא. אז הקפידי לאכול מסודר ולשלב מזונות עם סבים ומכל קשת הצבעים. אומרים כי אוכל זו תרופה לכל דבר.

פעילות גופנית באופן קבוע: פעילות גופנית מקדמת את זרימת הדם, מה שיכול לעזור לעור שלך לקבל יותר חמצן וחומרים מזינים. נסי לשלב גם פעילות גופנית וגם אימוני כוח בשגרה שלך כדי לשמור על חיטוב העור והשרירים. לא רק שזה בריא לעור שלך, אלא תיהני ממגוון רחב של יתרונות בריאותיים בגיל הזה כמו הפחתת לחץ דם, מניעת מחלות לב, הפחתת גלי חום ועוד.

יוגה לפנים: תרגילי יוגה לפנים צברו פופולריות מסיבה טובה. תנועות עדינות וממוקדות אלו יכולות לעזור לחזק את שרירי הפנים, לשפר את זרימת הדם ולהפחית את המראה העייף והלא אסוף. אני באופן אישי מקדישה בכל בוקר 10 דקות לתרגילים של יוגה לפנים (תוכלי לקרוא על זה עוד כאן) ואני ממליצה גם לשלב כלים כמו אבן גו שא או רולר לפנים – זה גם כיף ומרגיע וגם בעל יתרונות רבים לעור.

שינה מספקת: שינה איכותית חיונית לבריאות העור. תשאפי  7-8 שעות שינה רצופות בכל לילה. במהלך תקופה זו, העור שלך פועל לשיקום של עצמו, ובאופן כללי כמות מספקת של שעות שינה יאפשר לך להיות אנרגטית, רעננה יותר ולשמור על מערכת חיסונית תקינה.

ניהול סטרס – מתח כרוני יכול לגבות מחיר מהעור שלך. תרגלי טכניקות להפחתת מתחים כגון מדיטציה (תוכלי לנסות את המדיטציה שלנו להרגעה, לחצי כאן למעבר) נשימות עמוקות או תשומת לב לרגע כדי למזער את השפעת הלחץ על העור שלך. נפש רגועה מתורגמת לרוב לעור זוהר.

בדיקות סדירות: אל תשכחי את החשיבות של בדיקות עור קבועות אצל רופא העור שלך. הסיכון לסרטן העור עולה עם הגיל, ולכן גילוי מוקדם ומניעה הם חיוניים.

בחירה מודעת לטיפוח העור: בעת בחירת מוצרי טיפוח, שקלי לבחור את אלה שעשויים ממרכיבים טבעיים וללא כימיקלים קשים. גאיה קוסמטיקס, למשל, מציעה מגוון אפשרויות טיפוח טבעיות עדינות אך יעילות לעור בוגר.

עקביות היא המפתח: היצמדי לשגרת הטיפוח שלך בנאמנות, בוקר וערב. עקביות מאפשרת לעור שלך להפיק תועלת מהמוצרים שבהם את משתמשת ומקדמת תוצאות מתמשכות.

העניקי זמן לעצמך- לבסוף, לא לשכוח להקדיש זמן לעצמך, בין אם זה לשתות כוס תה ולקרוא ספר טוב, להתפנק באמבטיה מרגיעה או ליהנות מיום ספא, כל אלה ועוד יכולים להגביר את מצב הרוח שלך ובסוף להשפיע גם על מראה העור שלך.

אישה מבוגרת יושבת בסלון על הרצפה עושה מדיטציה

החשיבות בבחירת מותגים טובים

בחירת מותגי הטיפוח הנכונים היא החלטה שמקבלת משמעות נוספת כאשר אנו מנווטים בחן את שלבי החיים השונים. המוצרים שאנו משתמשות על העור שלנו ממלאים תפקיד מכריע בשמירה על הבריאות, החיוניות והמראה הצעיר שלו. זה הופך להיות חשוב במיוחד כאשר אנו מגיעות לגיל 60 ואילך, שכן העור שלנו עובר שינויים הדורשים תשומת לב וטיפול מיוחדים.

בשלב זה, עליך לחפש מותגים שמבינים את הצרכים הייחודיים של עור בוגר. מותגים אלו השקיעו במחקר ופיתוח כדי ליצור מוצרים הנותנים מענה לאתגרים שמגיעים עם הגיל, כגון ירידה בייצור קולגן, עור דק יותר ופגיעות מוגברת לגורמי לחץ סביבתיים.

גאיה קוסמטיקס, למשל, בולט כמותג שלא רק מכיר בצרכים הללו אלא גם מחבק את כוחם של מרכיבים טבעיים. המוצרים שלהם מציעים שילוב הרמוני של מדע וטבע, רותמים את היתרונות של תמציות צמחיות ונוסחאות שמותאמות לגילאים המבוגרים.

יתרה מכך, בחירת מותגים החולקים את הערכים שלנו במונחים של קיימות ופרקטיקות נטולות אכזריות מוסיפה שכבה נוספת של ביטחון. מדובר על יותר מסתם טיפוח עור; מדובר בקבלת בחירות שמתאימות לעקרונות ולאידיאלים שלנו. לכן, בשאיפה שלנו לשמור על עור יפה וגמיש ככל שאנו מתבגרות, בחירת מותגי הטיפוח הנכונים הופכת לצעד מעצים ואני ממליצה לכל אחת לעשות מחקר ולבדוק איזה מותגים כדאי לה לנסות על העור שלה.

איך לעשות את זה? בשלב הראשון שאלי חברות, תבדקי בפורמות יעודיים כמו קבוצות פייסבוק שונות לטיפוח או לנשים. בנוסף, גם אחרי שאת מקבלת המלצות בדקי ביקורות על המוצרים ברחבי הרשת, ראי סקירות של יוצרות תוכן בגילאים שלך שמשתמשות במוצרי טיפוח האלה וכמובן – קחי בחשבון שזה גם ניסויו וטעיה עד שתגיעי לסדרת המוצרים המושלמת כחלק משגרת הטיפוח בגיל 60.  

לסיכום

לסיכום, העור שלנו הוא קנבס יוצא דופן המספר את סיפור חיינו, וזהו קנבס שראוי לאהבה ולטיפול שלנו גם בשנותינו המאוחרות וגם בזמן שאנחנו ממתינים בקוצר רוח למה שצפוי לנו. חשוב לי גם לציין אחרי המאמר הארוך הזה, שלא משנה כמה את רוצה להיראות צעירה יותר – זכרי שזו לא בושה להתבגר, אלא בדיוק ההפך!

כן אני יודעת שפרסומות והעולם מספרים לנו שאנחנו צריכות להיראות תמיד צעירות, אבל כשאנחנו מאמצות את החוכמה והחסד שמגיעים עם הגיל, בואו נאמץ גם את המסע של העור שלנו. כל קמט, כל קמט צחוק, וכל זיכרון שנחרט על העור שלנו הם עדות לחיים טובים. זוהי יצירת אומנות שמשקפת לא רק את השנים שחולפות אלא גם את החוסן והעוצמה שאנו נושאים בתוכו.

אז אישה יקרה, גיל 60 הוא גיל נפלא – זכרי להמשיך לאהוב את העור שלך ואת עצמך בכל נקודה! אני מקווה שהטיפים והמידע במדריך הזה יעזרו לך לאמץ שגרת טיפוח בריאה ואוהבת. 

מאמרים נוספים

Untitled design - 2024-03-06T153729.903

איך לטפל באדמומיות בפנים?

First Contentful Paint (9)

שחורים באף – איך להוציא אותם ביעילות?

First Contentful Paint (3)

פצעים בפנים -מה הגורמים ואיך להתמודד?

עגלת קניות