שליח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח
ניסית את המייקאפ והגוון לא התאים? החלפת גוון ללא עלות!

קטגוריה

תאריך

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

מסקרה טבעונית

112.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

מייקאפ מינרלי

174.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

צללית אפויה

112.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קונסילר נוזלי

124.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B12 מברשת שפתיים

99.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B9 מברשת אייליינר

119.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B10 מברשת גבות / ריסים

69.00

Sale 30%

תווית מבצע

פריימר

237.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B4 מברשת הצללות (קונטור)

189.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע

ברונזר מט מינרלי

124.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B11 מברשת צלליות

119.00

Sale 30%

תווית מבצע

קרם אנטי אייג'ינג

250.00

הרשמה ניוזלטר

הצטרפי עכשיו וקבלי 10% הנחה ברכישה הראשונה

אבן גואה שה – המדריך השלם

נראה שכולנו נמצאות בחיפוש הבלתי נגמר אחר עור צעיר ויפה. אז אם את כמוני (אובססיבית) לטיפוח העור- את בטוח נתקלת באבן גואה שה,  אבל מה זה בדיוק? האם זה כלי? האם זה תרגיל פנים כמו מסאז'? מה זה אמור לעשות? האם יש תופעות לוואי?  יש המון שאלות – והחדשות הטובות, שיש לי את כל התשובות! הכנתי לך מדריך מלא לאבן גואה שה. בואי נתחיל. 

בתור מאפרת של גאיה קוסמטיקס, אני אתחיל מכך שאנחנו מכבדים את חוכמתה של אמא אדמה, שואבים השראה ממנה  וחוגגים את המקצבים והאנרגיות הטבעיות שהעולם מציע לנו. בדיוק כשהאדמה מערסלת אותנו בחיבוק האוהב שלה, גוואה שאה יכול לחבק בעדינות את עורנו, לעורר תחושת יציבות ואיזון ולהעניק רוגע ושלווה. 

בגאיה קוסמטיקס, אנו מבינים שיופי אמיתי פורח מבפנים, ניזון מחיבור עמוק לעצמנו ולעולם הטבע. גואה שה ולמען האמת כל סוג של שגרת טיפוח – יכולה לשמש כתזכורת לטפח את ההרמוניה הפנימית הזו, כאשר כלי הגואה שא מחליק על פני העור שלנו, הוא מעודד לשחרר מתחים ולהתחבר לעצמנו, וזו בדיוק הסיבה שאהחלטתי להקדיש זמן לכתוב את המדריך הזה.

מה זה אבן גואה שה?

את בטח כבר יודעת, שגואה שה זה טרנד שהתפוצץ בשנים האחרונות  ברשתות החברתיות, לעתים קרובות בצורה של אבן  רוז קוורץ או אבן אמטיסט, אבל זה רק חלק קטן מההיסטוריה הארוכה שלה. גואה שה מקורה בשיטות הרפואה הסינית המסורתית,  כבר מלפני למעלה מ-70,000 שנה התגו אבנים מגולפות שחלקן חוממו באש לפני שימוש רפואי – זאת כדי להקל על אי נוחות או מחלות מסוימות. 

טכניקת ה-gua sha מתורגמת ל-gua (גירוד) sha (עור), כלומר על ידי גירוד העור, תוכלו לעורר אזורים רפלקסיביים ולשחרר חסימה של חוסר איזון פנימי. 

מאז ועד היום יצאו מחקרים שונים שמצאו כי 10 דקות של גואה שאה יכולה לתרום למראה עור צעיר וגמיש יותר ולשפר את את הרווחה הנפשית. 

 

אם אבן גואה שה מעניינת אותך, יכול להיות שתרצי לקרוא גם את המדריך שלנו על רולר לפנים >> 

מה היתרונות של גואה שה?

אם יש מיתוס שקשור לגואה זה שזה רק משפר את הניקוז הלימפתי ומוביל לפנים רזות יותר. למען האמת, הגואה שאה פועלת על רקמת השריר ועוזרת לעודד את זרימת הדם. כתוצאה מכך – את תיהני מהמון יתרונות. 

גואה שה יכולה לעזור  להבהיר את הפנים, להרים ולפסל את הפנים שלך. זה מונע סטרס בשרירי הפנים וכתוצאה מכך יכול לטשטש את הקמטים בצורה משמעותית. הגואה שה יוכל לעזור לך לשפר את זרימת הדם לפנים וכתוצאה מכך להעניק לחות ולתת טאץ' זוהר. סתם שתדעו, סבתא שלי השתמשה במטבעות ובמכסים של צנצנות ריבה כדי לעשות גואה שה עוד לפי שזה היה טרנד! היא הייתה עושה גם לי, מאחורי האוזניים היכן שממוקמות בלוטות הלימפה כשהתחלתי להתקרר כדי לעצור את התקדמות המחלה מהר. אז פעם הבאה שמישהו אומר לך שגואה שא זה רק לעור הפנים – תוכלי לתקן אותו! 

גואה שא עוזר גם בשליחת אותות למערכת העצבים שלנו, מקל על הלחץ הכללי ומשפר את הבריאות הנפשית. בגלל שזה משפר בצורה דרסטית את זרימת הדם שלך, זה גם יוכל להגביר את חילוף החומרים, לעודד צמיחת תאים ולווסת את תפקודי הגוף. 

 

1. גואה שה עוזרת לשפר  את זרימת הדם
גואה שה עשויה להגביר את זרימת הדם באזורים שבהם נעשה בו שימוש. במחקר קטן, טיפולי גואה שה הגבירו את זרימת הדם בכלי דם קטנים.

2. גואה שה עשויה להקל על כאבי שרירים
אם את רוצה להרגיע את שרירים כואבים, גוואה שא עשוי להיות שימושי. באותו מחקר שנעשה, אנשים שקיבלו טיפולי גוואה שה דיווחו על הפחתה מיידית בכאבי השרירים. 

3. Gua sha עשויה לקדם ניקוז לימפתי

על פי הרפואה הסינית המסורתית, הגואה שאה מסייעת בהעברת נוזל הלימפה בגופנו.

למערכת הלימפה תפקיד חשוב בתפקוד החיסוני. ונוזל הלימפה עוזר לסנן רעלים מהגוף. כאשר מערכת הלימפה אינה פועלת כראוי, היא עלולה לגרום להצטברות נוזלים. טיפולי עיסוי וניקוז לימפה יוכל להפחית הצטברות נוזלים וכתוצאה מכך גם לתרום למראה עור בריא יוזוהר יותר. 

4. לגואה שה יש גם יתרונות אנטי אייג'ינג

אנשים משתמשים בגוואה מסיבות רבות לטיפול בעור, כולל החלקת קמטים, הפחתת נפיחות וחיטוב  ישנן עדויות לכך שלעיסוי פנים עשויות להיות השפעות אנטי-אייג'ינג ושימוש קבועה בגואה שה יאפשר לך ליהנות מעור צעיר, בריא וזוהר יותר. 

אישה משתמשת באבן גואה שה

איך להשתמש באבן גואה שה?

ראשית, תרצו להתחיל לעבוד עם עור פנים יפה (כי דחיפת לכלוך וג'יפה לתוך העור שלך עם גואה שא = אסון ), אז בתור התחלה – זכרי להשתמש בגואה שה רק לאחר שניקית את הפנים עם מוצרי טיפוח טבעיים ועדדינים. 

לאחר מכן, ממליצה להשתמש בשמן כדי להחליק את העור שלך – הדבר האחרון שאת רוצה לעשות זה 

"לגרור" ולגרות את העור. שמן קליל כמו שמן שקדים או אפילו סרום לפני יוכל לעזור לך להגביר את הלחות לעור. ועכשיו מגיע החלק הכיפי.  החזיקי את כלי הגואה שאה בזווית של 15-45 מעלות והחליקי אותו בעדינות על הפנים והצוואר בתנועה כלפי מעלה והחוצה. הפעילי לחץ קל יותר סביב אזורים עדינים כמו העיניים והפעילי מעט יותר לחץ על אזורים כמו קו הלסת והמצח. 

גואה שה בסנטר 

תייצבי את האבן במרכז הסנטר, החליקי בעדינות כלפי מעלה לקדמת האוזניים, לחצי ונדנדי אותו מעט מד לצד. לאחר מכן, גשי לחלק האחורי של האוזניים ותגלשי למטה אל הצוואר. הנקודה הזו יכולה להקל על ניקוז לימפה. חזרו על הפעולה 3 פעמים.

לחיים נפולות

שימי את האבן בצידי הפה שלך והחליקי אותה כלפי מעלה אל קדמת האוזניים,הפעילי לחץ שאת מגיעה לשם (גם שם יש בלוטות לימפה). 

קו לסת 

בעזרת הפעלת לחץ בינוני עד חזק, החליקי את האבן שלך בצידי הפנים שלך לכיוון האוזן (היכן שנמצאים שרירי הלעיסה). המשיכי להפעיל לחץ ולשחרר אזור זה על ידי החלקת האבן על עצם הלסת לכיוון הצד האחורי של הלסת. אזור זה סובל ממתח רב בגלל פעולות שונות כמו דיבור, לעיסה ולעיתים גם בגלל נעילת לסתות. 

מצח

התחילי להחליק את האבן בעדינות מהחלק העליון של הגבות שלך לקו השיער בקווים ישרים או בתנועות זיגזג.

 

הנה תזרים מצוין להמחשה: 

הסבר לאיזה כיוון ואיך מתמשים בגואה שא

כל כמה זמן להשתמש באבן גואה שה

בעוד שלשילוב גואה שה בשגרה יש יתרונות מיידיים שעובדים גם לטווח הארוך, אם את רוצה להשיג את התוצאות הכי טובות, אני ממליצה להשתמש באבן לפחות פעם או פעמייפ ביום. שימוש קבוע יסייע לשמור על היתרונות ועל העבודה הקשה שעבדת עליה, ובנוסף – הניקוז הלימפתי שלך יהיה יעיל יותר וכתוצאה מכך עור הפנים שלך ייראה זוהר יותר. 

מתי הזמן הכי טוב להשתמש בגואה שה?

גואה שא בבוקר? או בערב?  למה לא שניהם? כפי שאמרתי, אני ממליצה להשתמש אם אפשר פעמיים ביותר. זו יכולה להיות תוספת נפלאה לשגרת הבוקר כדי לעורר קצת את עור הפנים וגם כדי להעניק גוון אחיד יותר לעור שלך, במיוחד אחרי לילות קשים וחסרי שינה. בלילה, אבן גואה שא יכולה לעזור לך להירגע ולהתכונן לשינה. זה גם יכול להפחית את הלחץ והמתח שמצטברים לך ביום יום. 

מה לבדוק כשמחפשים אבן גואה שא?

עם כל כך הרבה ביקוש, השוק הוצף במאות אפשרויות לכלי גואה שה, ולא כולם נוצרו שווים. מהניסיון שלי, ההיבט הכי חשוב שאני שמה עליו דגש זה הצורה של כלי הגואה שא. זה צריך להיות איכותי ומעוצב היטב כך שיתאים לקימורים של האזורים בהם תרצי לטפל; לצורך העניין, החלק הגדול יותר יהיה עבור כל הפנים ואזורים כמו מחשוף והחלק הקטן יותר עבור מקומות עדינים שצריך בהם יותר דיוק. 

ממליצה גם גם לבחור אבן שאת מתחברת אליה, בין אם זה לפי המראה שלה, או בדרך בה זה מרגיש על העור שלך. קחי בחשבון גם את המשקל, המרקם והטמפרטורה. ואם את מאמינה באנרגיות – אולי תבחרי באבן שמתאימה לך מהבחינה הזו. 

האם גואה שא מתאים לכולם?

בעוד ששימוש בכלי הגואה שא לא פולשני – עדיין יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון, ואם יש לך מצבי עור מסוימים, כמו לדוגמה רוזציאה כדאי להתייעץ עם רופא לפני השימוש. בנוסף, אין להשתמש באבן גואה שא אם את נוטלת מדללי דם כאו תרופות שמפחיתות את היכולת לקרישת דם. 

אם לאחר סשן של גוואה שה, העור שלך הופך לאותו סוג של אדום כמו לאחר פעילות גופנית עמוסה – אל תבהלי. אדמומיות קלה של העור הידועה בשם אריתמה אופיינית אחר תרגול גואה, במיוחד באזורים שהפעלת עליהם לחץ. 

כמה מילים אחרונות,

בתוך ההמולה של החיים המודרניים, קל מדי לאבד קשר עם הקצב הטבעי של קיומנו. עם זאת, גאיה קוסמטיקס מאמינה שעל ידי אימוץ אורח חיים טוב וסבלני, עם טקסי טיפול כמו גואה שה – נוכל לשחזר את הקשר שלנו עם עצמנו ועם אמא אדמה. כשאת מקדישה כמה רגעים ביום להתמכר לתרגול העתיק הזה, את עושה משהו טוב בשביל עצמך. 

אני מקווה שנהנת מהמאמר הזה! אבן גואה שא היא כלי נפלא, מרגיע שיוכל לעזור לך לשפר את מראה עור הפנים שלך וגם ליהנות מטקס קטן בבוקר או בערב שיעשה לך טוב על הלב. אם נהנית מהמאמר הזה, סביר להניח שגם רולר לפנים יוכלו לעניין אותך והרבה פעמים משתמשים בהם ביחד. 

 

מאמרים נוספים

Untitled design - 2024-03-06T153729.903

איך לטפל באדמומיות בפנים?

First Contentful Paint (9)

שחורים באף – איך להוציא אותם ביעילות?

First Contentful Paint (3)

פצעים בפנים -מה הגורמים ואיך להתמודד?

עגלת קניות