שליח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח
ניסית את המייקאפ והגוון לא התאים? החלפת גוון ללא עלות!

קטגוריה

תאריך

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קרם לחות

237.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B5 מברשת סומק

169.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

ברונזר מינרלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

מסקרה טבעונית

112.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

B7 מברשת קבוקי

229.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קונסילר נוזלי

124.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

צללית דחוסה

99.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 40%

צללית מינרלית

88.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B12 מברשת שפתיים

99.00

Sale 30%

-0%

תווית מבצע

ברונזר מט מינרלי

124.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 30%

קרם לילה

237.00

Sale 30%

תווית מבצע
BLACK FRIDAY 50%

B2 מברשת אלכסונית לתיחום

99.00

הרשמה ניוזלטר

הצטרפי עכשיו וקבלי 10% הנחה ברכישה הראשונה

איך לבחור קרם אנטי אייג'ינג מומלץ?

כולם יודעים ושמעו על כוחו של קרם אנטי אייג'ינג, אבל אם איי לך מושג מה את מחפשת, הנה מה שמומחים אומרים שכדאי לך לחפש. 

כמובן שכל קרם אנטי אייג'ינג – או לפחות רובם – הוא השקעה, היו לנו את הרגעים האלה במעבר לטיפוח העור ותהינו אם עשינו את הרכישה הנכונה. עם אינספור רכיבים ומספר רב של הבטחות, באמת קשה לדעת עד כמה מוצר יהיה יעיל. כשזה מגיע לקרם אנטי אייג'ינג, הספק רק גובר. אחרי הכל, לא חסרות אפשרויות להפוך, להשהות, או לפחות להפחית את תהליך הזדקנות העור, לדוגמה…אחד מהם זה באמצעות תוספי תזונה מומלצים לעור, כמו קולגן.  עם זאת, האם כל מה שיש בשוק באמת עובד, והאם כל קרמי האנטי אייג'ינג מתפקדים בסטנדרט שהקופסה שלהם  טוענת?

מתי כדאי להתחיל להשתמש בקרם אנטי אייג'ינג?

חלק מהמומחים ממליצים להתחיל להשתמש בקרם אנטי אייג'ינג כבר בשנות ה-20 לחייהם.

עם זאת, זה לא אומר שאנשים בשנות ה-20 לחייהם צריכים לרכוש במיוחד קרם נגד קמטים. ישנם שפע של מוצרי טיפוח המכילים מרכיבים פעילים שעוזרים להאיר ולטשטש את העור, מבלי להיות מתויג אנטי אייג'ינג.

אילו מרכיבים יש בקרם אנטי אייג'ינג?

מוצרי טיפוח חדשים יותר מכילים יותר מרכיבים פעילים מאי פעם. אבל לדעת אילו מהם לרכוש יכול להיות מבלבל, והבחירה יכולה להיות מכריעה. להלן כמה מהמרכיבים היעילים ביותר לטיפול בעור אנטי-אייג'ינג לאנשים לדעת עליהם:

ויטמין C (חומצה L-אסקורבית): ויטמין C מבהיר עור, נותן מראה זוהר לעור עייף ומגן עליו מפני נזקי הסביבה,רדיקלים חופשיים וקרני UV.
חומצה היאלורונית: פועלת כחומר ללחות, קושרת לחות לעור ומעניקה מראה עור אחיד יותר. 
רטינואידים (רטינול): ממריץ את ייצור הקולגן והאלסטין בעור, מפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים.
חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA): מבהירות את העור ומגבירה את חידוש תאי העור. פילינג AHA, הידוע גם בשם פילינג גליקולי, יכול לעזור לטפל בנזקי השמש והיפרפיגמנטציה, כמו גם בקמטים עדינים.
פפטיד נחושת: מגביר את ייצור הקולגן והאלסטין, וכן פועל כנוגד חמצון. זה עשוי להיות שימושי במיוחד מגיל 30 מכיוון שרמות הקולגן יורדות. 

אישה שמה קרם לחות על עור יבש

הקשר בין הגנטיקה שלך לקרם אנטי אייג'ינג מומלץ

אורח החיים שלנו, התזונה שלנו, רמת הפעילות הגופנית ורמת הלחץ מווסתים את הרגישות הגנטית שלנו שנה גם השפעה גנטית חזקה מאוד שיכולה לעזור לך לבחור את  הקרם. לדוגמה, הגנוטיפ של הגן MMP1 קשור לפירוק קולגן שגדול פי שמונה מהרגיל לאחר חשיפה לשמש. קיים גם הגנוטיפ של הגן COL1A1, המקושר לייצור מופחת קולגן לעור.  אפשר גם לראות חוסר גנוטיפים מסוימים בגנים, מה שפוגע ביכולת נוגדי החמצון של העור להגיב היטב נגד פעולת הרדיקלים החופשיים. 

במקרה זה, חשוב לתת עדיפות למוצרים הנלחמים ברדיקלים חופשיים, כמו סכומים שמכילים ויטמין C או תמציות תה ירוק וחומצה פרולית.

 

היגיינה היא דבר בסיסי 

ככל שהעור נקי יותר, כך חדירת החומרים הפעילים תהיה טובה יותר. לכן, חיוני להסיר איפור, לנקות  באופן קבוע ולמרוח טונר. שגרת הטיפוח מתחילה בשטיפת הפנים, גם בבוקר וגם בלילה, עם סבון טבעי. באופן כללי, בעניין הזה העדיפי קוסמטיקה טבעית שתהיה עדינה עם העור שלך. מיד לאחר מכן, בצעי ניקוי עם טונר. אם יש לך עור רגיל עד יבש, השתמשי באחד ללא אלכוהול ועם תמציות מרגיעות. אם יש לך עור שמנוני יותר, מעורב או עור שנוטה לאקנה, השתמשי בטונר שהוא יותר אלכוהולי. זה ינקה את העור שלך מבלי לפגוע בו, ישאיר את הפנים מוכנות לקרם האנטי-אייג'ינג

עם זאת, חשוב להשתמש במוצרי ניקוי עדינים. ככל שתסיר יותר שמן עם מוצרי ניקוי אגרסיביים, כך הבלוטות שלך ייצרו יותר שמן כדי לנטרל את אפקט הייבוש הזה. חומרי ניקוי עדינים וטבעיים ימנעו מהעור שלך להיות יבש. אנחנו גם יודעים שמוצרים קשים יותר מפריעים למיקרוביוטה של העור, ומפחיתים את מספר החיידקים הטובים הפועלים כמגנים. 

אולי יעניין אותך לקרוא על תזונה מומלצת לעור >> 

תמונה של אישה עם עור שומני שמה סרום על העור

שלבי עוד דברים בשגרת הטיפוח

אין טעם לחשוב שקרם אנטי אייג'ינג לבדו יעשה ניסים. השימוש בחומצות, שמנים ופילינג יוכלו להגביר את העוצמה של קרם אנטי אייג'ינג. רטינולים, ויטמין C ופילינג  הם רק חלק מהדברים המועילים הרבים שתוכלמ לשלב בשגרת הטיפוח שלך כדי להגביר את השפעותיי

בנוסף, תוספי תזונה רבים יכולים לעזור להחזיר את הזוהר הצעיר שלך מבפנים החוצה. לדוגמה, תוספי קולגן לעור יוכלו לעזור לך לטפח את העור מבפנים . 

בנוסף, קרם הגנה חיוני למניעת היווצרות נזקים נוספים בזמן שאתה מטפלת בעור שלך. לפני שדואגים לשגרת טיפו, חשוב לזכור תמיד למרוח קרם הגנה. זהו קרם האנטי אייג'ינג החשוב ביותר. 

תתחילי כמה שיותר מוקדם 

ייצור הקולגן בגוף מתחיל להאט בסביבות גיל 30. עם זאת נוכל לראות את הקמטים העדינים הראשונים סביב העיניים והופעת כתמים אפילו לפני.  לכן, חשוב להשתמש בקרמי לחות עם נוגדי חמצון וממריצים לייצור קולגן כמה שיותר מוקדם. ככל שתתחילי מוקדם, כך יש יותר סיכוי שתוכלי לשמור על עור צעיר לאורך זמן. אחרי שהופיעו קמטים, כתמים וכל סימני הגיל זה יותר מאתגר. זה אפשרי, אבל להעלים קמטים באמצעות קרם אנטי אייג'ינג זה לא יעבוד, ככל הנראה תצטרכי לפנות לתותחים הכבדים כמו הזרקות וטיפולים יותר רציניים. עם זאת, קרם אנטי אייג'ינג יוכל לעזור לך לאזן את עור הפנים, לשפר מראה קמטים ולעודד עור אחיד יותר. 

בשורה תחתונה

קחי את הזמן כשאת מחפשת מוצרי טיפוח לאנטי אייג'ינג, תכירי את העור שלך , את הצרכים שלו ולבסוף תדעי היכן לקנות קרם אני אייג'ינג. העדיפי תמיד לקנות מוצרי טיפוח בחנות טבע שמספקת מוצרים שטובים לעור שלך. שיהיה בהצלחה!

 

מאמרים נוספים

Untitled design - 2024-03-06T153729.903

איך לטפל באדמומיות בפנים?

First Contentful Paint (9)

שחורים באף – איך להוציא אותם ביעילות?

First Contentful Paint (3)

פצעים בפנים -מה הגורמים ואיך להתמודד?

עגלת קניות