בכפוף לתקנות המעוגנות בחוק להגנת הצרכן התשע“א-2010.
ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר תוך שעה מרגע ההזמנה באמצעות הדוא"ל: customers@gayacosmetics.com.
החזרה או החלפת פריטים
1. ניתן לקבל זיכוי או להחליף מוצר שנרכש באתר או בחנות בתוך 14 יום מהיום שהגיע לידיכם, באריזתו המקורית בלבד וזאת במידה ולא נעשה בו שימוש. הגיעו לסניף הראשי של Gaya Cosmetics עם המוצר והחשבונית המקורית/מספר הזמנה, ותוכלו לקבל זיכוי או מוצר חלופי – לבחירתכם.
* החלפת/החזרת מוצרים שאינם המייקאפ המינרלי עם שליח עד הבית כרוכה בתשלום דמי משלוח של 45 שח.
2. ניתן לקבל החזר כספי למוצר שלא נעשה בו שימוש ואשר הוחזר תוך 2 ימי עסקים מהיום שהגיע לידיכם, למעט דמי המשלוח ובניכוי עלות השילוח של ההחזרה.
3 .דמי ביטול – בעת ביטול עסקה, חברת גאיה תגבה מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 ש“ח לפי הנמוך מבניהם.
4. מייקאפ שנרכש לאחר התאמת גוון אישית עם מאפרת אך אינו מתאים ללקוחה- יישלח ללקוחה צנצנת קטנה עם גוון להתאמה או תתבצע החלפה של המייקאפ- ללא עלות פעם אחת עד 14 ימי עסקים מיום הרכישה בהצגת חשבונית/ קבלה . יש ליצור קשר טלפוני 09-9586845
במקרה שבו נשלח ללקוחה תיקון גוון או הוחלף גוון באישור מראש (למשל באמצעות תמונה, שיחה או כל אמצעי תקשורת אחר), הלקוחה אישרה את הגוון לתיקון טרם שליחתו ולאחר קבלת המשלוח הגוון עדיין אינו תואם, הלקוחה תהיה זכאית, בהתאם לצורך, לקבל צנצנת קטנה נוספת לתיקון גוון או להחלפת המייקאפ בגוון אחר בתשלום של 30 ש"ח דמי משלוח לכל כיוון מהחנות ללקוחה ומהלקוחה לחנות (סה"כ 60 ש"ח).
ביטול עסקה לאחר החלפת גוון / תיקון מייקאפ מינרלי
במקרה בו בוצעה ללקוחה החלפת גוון או תיקון גוון של מייקאפ מינרלי, ללא עלות נוספת, ולאחר מכן בחרה הלקוחה לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר- החברה תהיה רשאית לקזז מההחזר הכספי את כל עלויות המשלוחים שנשאה בה בפועל לצורך ביצוע ההחלפות/תיקוני הגוון, וכן דמי משלוח בסך 30 ₪ בגין החזרת המוצר לחנות.
לדוגמה: במקרה שבו בוצעה החלפת גוון אחת ללא עלות (שכללה שני משלוחים בסך כולל של 60 ₪), יקוזז סכום זה מההחזר, בנוסף לדמי המשלוח בסך 30 ₪ בגין החזרת המוצר לחנות.
אם חלפו למעלה מ-14 יום ממועד הרכישה ועד 30 יום מהרכישה – כל בקשה לתיקון גוון או החלפת גוון, גם אם בוצעה התאמה אישית, תהיה כרוכה בתשלום של 30 ש"ח דמי משלוח לכל כיוון (סה"כ 60 ש"ח) ובתנאי שהמייקאפ במצב חדש ובשליחת תמונה שמתעדת שהמייקאפ אכן כך.
לאחר 30 יום מהרכישה לא תתאפשר החלפת גוון למייקאפ.
ניתן להגיע לחנות במושב אודים בשעות הפעילות ולבצע תיקון גוון ללא עלות.
החלפה/החזרת מוצר- לרבות, סומק, מייקאפ מינרלי, שימר וכדומה לא תתאפשר לאחר 14 יום מהרכישה גם בעת הגעה לחנות במושב אודים.
5. על הלקוחה לוודא כי פרטי הכתובת ומספר הטלפון נכונים. במקרה של טעות בהזנת פרטים, והמשלוח חוזר אלינו, תחויב הלקוחה בדמי משלוח נוספים בסך 30 ₪ לשילוח מחדש.
*לא ניתן להחליף/להחזיר: מסקרה קונסילר ליפסטיק וליפגלוס שנפתחו
*לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת מוצר שנעשה בו שימוש.
ביטול עסקה על ידי Gaya Cosmetics
הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.
בכל אחד ממקרים אלה ניצור עמכם קשר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של Gaya Cosmetics ישמח לסייע באמצעות דוא"ל או באמצעות פניה ישירות מהאתר.