בכפוף לתקנות המעוגנות בחוק להגנת הצרכן התשע“א-2010.
ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר תוך שעה מרגע ההזמנה באמצעות הדוא"ל: customers@gayacosmetics.com.
החזרה או החלפת פריטים
1. ניתן לקבל זיכוי או להחליף מוצר שנרכש באתר או בחנות בתוך 14 יום מהיום שהגיע לידיכם, באריזתו המקורית בלבד וזאת במידה ולא נעשה בו שימוש. הגיעו לסניף הראשי של Gaya Cosmetics עם המוצר והחשבונית המקורית/מספר הזמנה, ותוכלו לקבל זיכוי או מוצר חלופי – לבחירתכם.
* החלפת/החזרת מוצרים עם שליח עד הבית כרוכה בתשלום דמי משלוח של 45 שח.
2. ניתן לקבל החזר כספי למוצר שלא נעשה בו שימוש ואשר הוחזר תוך 2 ימי עסקים מהיום שהגיע לידיכם, למעט דמי המשלוח ובניכוי עלות השילוח של ההחזרה.
3 .דמי ביטול – בעת ביטול עסקה, חברת גאיה תגבה מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 ש“ח לפי הנמוך מבניהם.
4. מייקאפ שנרכש לאחר התאמת גוון אישית עם מאפרת אך אינו מתאים ללקוחה- יישלח ללקוחה צנצנת קטנה עם גוון להתאמה או תתבצע החלפה של המייקאפ- ללא עלות פעם אחת עד 14 ימי עסקים מיום הרכישה בהצגת חשבונית/ קבלה . יש ליצור קשר טלפוני 09-9586845
במקרה שבו נשלח ללקוחה תיקון גוון או הוחלף גוון באישור מראש (למשל באמצעות תמונה, שיחה או כל אמצעי תקשורת אחר), והלקוחה אישרה את הגוון לתיקון טרם שליחתו – אם לאחר קבלת המשלוח הגוון עדיין אינו תואם, הלקוחה תהיה זכאית, בהתאם לצורך, לקבל צנצנת קטנה נוספת לתיקון גוון או להחלפת המייקאפ בגוון אחר בתשלום של 30 ש"ח דמי משלוח לכל כיוון מהחנות ללקוחה ומהלקוחה לחנות (סה"כ 60 ש"ח).
אם חלפו למעלה מ-14 ימי עסקים ממועד הרכישה – כל בקשה לתיקון גוון או החלפת גוון, גם אם בוצעה התאמה אישית, תהיה כרוכה בתשלום של 30 ש"ח דמי משלוח לכל כיוון (סה"כ 60 ש"ח).
ניתן להגיע לחנות במושב אודים בשעות הפעילות ולבצע תיקון גוון ללא עלות.
5. על הלקוחה לוודא כי פרטי הכתובת ומספר הטלפון נכונים. במקרה של טעות בהזנת פרטים, והמשלוח חוזר אלינו, תחויב הלקוחה בדמי משלוח נוספים בסך 30 ₪ לשילוח מחדש.
*לא ניתן להחליף/להחזיר: מסקרה קונסילר ליפסטיק וליפגלוס שנפתחו
*לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת מוצר שנעשה בו שימוש.
ביטול עסקה על ידי Gaya Cosmetics
הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.
בכל אחד ממקרים אלה ניצור עמכם קשר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של Gaya Cosmetics ישמח לסייע באמצעות דוא"ל או באמצעות פניה ישירות מהאתר.